توییتر درباره اطلاعات نادرست انتخابات به کاربران هشدار داد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، از امروز، کاربران توییتر در ایالات متحده دو اخطار عظیم را در بالای خبر های خود مشاهده می نمایند که هدف آن ها غلبه بر پیشگیری از اطلاعات نادرست مربوط به رای گیری است.

توییتر درباره اطلاعات نادرست انتخابات به کاربران هشدار داد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این پیغام های قابل توجه برای جلوگیری از طغیان ادعا های دروغین در خصوص انتخابات سال 2020 طراحی شده اند.

بر این اساس، با یک اعلامیه به کاربران هشدار داده می گردد که ممکن است با اطلاعات گمراه نماینده در خصوص رای گیری الکترونیکی روبرو شوند. افزون بر این، اعلان ها کاربران را به سمت Twitter Twitter Moments راهنمایی می نماید که اطلاعات معتبری را درباره انتخابات الکترونیک جمع آوری می نماید. همچنین اعلان ها در جستجوی اصطلاحات و هشتگ های مربوطه ظاهر می شوند.

با توجه به این که در انتخابات 2016 بسیاری از شبکه های اجتماعی متهم به فعالیت های مختل نماینده انتخابات و حتی همکاری با متقلبان شدند، در نتیجه در این دوره، شبکه های اجتماعی در تلاشند تا بستر های امنی برای کاربران ایجاد نمایند. از سوی دیگر آگاهی بخشی درخصوص بحران کرونا نیز به یکی از چالش های جدی شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شده است.

منبع: انتخاب

به "توییتر درباره اطلاعات نادرست انتخابات به کاربران هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر درباره اطلاعات نادرست انتخابات به کاربران هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید