دسته گل های توییتری ایلان ماسک نتیجه داد ، سقوط 7 درصدی سهام تسلا ، فشار مضاعف بر سرمایه گذاران

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، سهام تسلا به لطف توییت های چند روز اخیر ایلان ماسک 7 درصد کاهش پیدا کرد. به نظر می رسد او با وجود از دست دادن جایگاه خود در تسلا و جریمه نقدی قصد ندارد دست از رفتارهای عجیب بردارد.

دسته گل های توییتری ایلان ماسک نتیجه داد ، سقوط 7 درصدی سهام تسلا ، فشار مضاعف بر سرمایه گذاران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، شرایط سهام تسلا این روزها به معنای واقعی کلمه افتضاح است. بخش بزرگی از این سقوط به توییت هایی باز می گردد که ایلان ماسک طی روزهای اخیر منتشر نموده است. گرچه او مدت هاست در توییتر فعالیت دارد اما به نظر می رسد این روزها مهار توییت هایش از کنترل خارج شده است.

از ماجرای توییت وی در خصوص خصوصی سازی تسلا و جریمه 20 میلیون دلاری که بگذریم به تازهترین توییت های وی در خصوص موسسه های سرمایه گذاری می رسیم . اما برداشت کارشناسان مالی و فعالان بازار سهام از رفتارهای ایلان ماسک چیست؟

بعضی از کارشناسان معتقدند که ماسک در رسانه های اجتماعی و سخنان خود به طور نامنظم رفتار می نماید، زیرا سعی دارد خود را هر طور شده از قیود شرکت به ویژه مقام مدیرعاملی خارج کند.او وعده های زیادی را به مشتریان داده که او قادر به اجرا کردن این وعده ها نیست. در نتیجه این رفتارها را در پیش گرفته است.

اما بزرگ ترین تعهدات معوقه ایلان ماسک شامل چه مواردی است؟

-پیش بینی می گردد تسلا در تحویل خودروهای تازه خود در مهلت مشخص شده ناکام خواهد بود

-به نظر می رسد طرح ماسک برای ایجاد یک کارخانه تمام اتوماتیک شکست خورده است

-طرح تسلا برای ساخت خانه هایی با سقف خورشیدی و البته کاشی هایی که انرژی خورشیدی را جذب می نمایند به انتها قابل قبولی نرسیده است

-پیش بینی می گردد که درامد سه ماهه چهارم تسلا به طور قابل توجهی کمتر از انتظارات باشد . این درحالی است که مدتی پیش ایلان ماسک گفت انتظار دارد تسلا از سه ماهه سوم به بعد سودآور باشد

منبع: انتخاب

به "دسته گل های توییتری ایلان ماسک نتیجه داد ، سقوط 7 درصدی سهام تسلا ، فشار مضاعف بر سرمایه گذاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته گل های توییتری ایلان ماسک نتیجه داد ، سقوط 7 درصدی سهام تسلا ، فشار مضاعف بر سرمایه گذاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید