رجزخوانی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه واقعی در قفس

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، زومیت نوشت: ظاهراً در قلب سیلیکون ولی، مبارزه ای جالب تر از مبارزات معروف UFC میان دوتن از مشهورترین چهره های حوزه تکنولوژی درحال شکل گیری است.

رجزخوانی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه واقعی در قفس

ظاهراً دو تن از ثروتمندترین مردم دنیا یعنی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک تصمیم دارند با یکدیگر مبارزه نمایند. حتی وب سایت معتبر ورج از احتمال درگیری مدیرعامل متا و تسلا اطلاع داده است.

اگر کمی سردرگم شده اید که منظور از مبارزه بین زاکربرگ و ماسک چیست، منظور درواقع همان مبارزه واقعی است؛ جایی که دو نفر به طور فیزیکی مشت و لگد خود را به سمت حریف پرتاب می نمایند. در این نوع رویدادها معمولاً یک نفر بر اثر ضربات روی زمین می افتد و نفر دوم دستان خود را به نشانه پیروزی بالا می برد.

درگیری زاکربرگ و ماسک با بعضی صحبت ها شروع شد و همان طورکه احتمالاً حدس زده اید، مدیرعامل تسلا نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

از زمانی که متا به طور آشکار از برنامه های خود برای راه اندازی پلتفرم رقیب توییتر اطلاع داد، تنش ها بین زاکربرگ و ماسک افزایش یافت. پلتفرم نو متا که همچنان دردست توسعه واقع شده است به عنوان Project 92 شناخته می گردد و احتمالاً با نام Threads منتشر خواهد شد. این شبکه اجتماعی اکنون به عنوان تهدید بسیار مهم توییتر درنظر گرفته می گردد و مدیران ارشد متا نیز نسبت به این واقعیت که برنامه آن ها شباهت زیادی با توییتر دارد مطلع هستند و البته زاکربرگ ازآن به عنوان پاسخ متا به توییتر یاد می نماید.

ماسک که به وضوح از اقدامات متا خشمگین بود، با شوخی های حلیه گرانه به زاکربرگ و شرکتش پاسخ داد. میلیاردر معروف با اشاره به برنامه نو متا گفت: اطمینان دارم دنیا منتظر نمی ماند تا به طور انحصاری زیر دست زاکربرگ باشد.

یکی از کاربران توییتر با حالتی طعنه آمیز به ماسک گفت: بهتر است مراقب باشید، زیرا شنیده ام زاکربرگ ورزش جوجیتسو انجام می دهد. مدیرعامل تسلا و مالک توییتر نیز درپاسخ به این نوع توییت ها گفت: اگر او باشد، من برای مبارزه در قفس آماده هستم.

زاکربرگ پس از مشاهده رجزخوانی ماسک، پاسخ او را در اینستاگرام منتشر کرد. او بعلاوه با اشتراک گذاری توییت ماسک پاسخ داد: لوکیشن را برای من بفرست.

تا اینجای کار بسیاری از افراد تصور می کردند، رجزخوانی های بین ماسک و زاکربرگ صرفاً نوعی تفریح مخصوص افراد ثروتمند است. به هر حال به نظر می رسد تیم ارتباطی زاکربرگ در گفت وگو با ورج اعلام نموده که او واقعاً میخواهد با ماسک مبارزه کند. البته برای انجام این مبارزه، قطعاً ایلان ماسک نیز باید تأییدیه نهایی را اعلام کند. طبق اعلام ورج، پست زاکربرگ در حساب اینستاگرام او درواقع شوخی نبوده و بدین ترتیب اکنون توپ در زمین ماسک است.

قطعاً تماشای مبارزه قفس بین دو میلیاردر معروف حوزه فناوری مجذوب کننده خواهد بود. ماسک بسیار قدبلند به نظر می رسد اما بیشتر وقت خود را پشت صفحه کلید کامپیوتر می گذراند. ازطرف دیگر زاکربرگ تمرینات بدنی زیادی انجام داده و به نظر می رسد شرایط جسمانی بسیار آماده ای دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رجزخوانی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه واقعی در قفس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجزخوانی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برای مبارزه واقعی در قفس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید