حضور خودروی دانشجویی روهام در مسابقات جهانی ایتالیا

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، امیر حسین میرآبادی در مراسم رونمایی از خودروی دانشجویی ایرانی روهام که امروز در نمایشگاه بین المللی برگزار گردید، اظهار کرد: صنعت خودرو یک حوزه مجذوب کننده به لحاظ فنی و نوآوری بوده و به همین علت نه تنها در کشور بلکه در کلیه کشورهای جهان به موضوع صنعت خودرو توجه شده است.

حضور خودروی دانشجویی روهام در مسابقات جهانی ایتالیا

این مقام مسئول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: امروز در این مراسم شاهد رونمایی از خودروی ایرانی هستیم که از دل دانشگاه فردوسی مشهد خارج شده و در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا به عنوان بزرگترین مسابقات در جهان حضور خواهد داشت.

سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری ضمن اشاره به اینکه در مسابقه ایتالیا 700 تیم برتر دانشگاه های جهان حضور دارند، گفت: کشور ایران با تیم رهام و خودروی دانشجویی خود بعد از 5 سال غیبت مجددا در این مسابقات مشارکت خواهد نمود.

میرآبادی با بیان این مطلب که در حوزه فناوری های خودرو اتفاقات خوبی اتفاق افتاده است، گفت: این مسابقات شاخص هایی را برای فراوری محصول و بعلاوه محدودیت های را به منظور محک زنی توان مهندسی تیم ها تعریف نموده و تیم روهام پیروز به پاس کردن این شاخص ها شده است.

وی افزود: در معاونت علمی ریاست جمهوری و مرکز تعاملات علمی این معاونت مسئولیت داریم که از هر نوع اقدامی که بتواند به درخشش نام ایران در حوزه های علم و فناوری در ایران یاری کند، حمایت کنیم؛ چراکه این امر موجب شکل گیری گفتمان و ایجاد برندینگ در حوزه فناوری می گردد.

سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان این مطلب که حضور تیم های ایرانی در رقابت های جهانی زمینه ساز تبادلات فنی است، گفت: اگر این ارتباطات شکل بگیرد، ما به اهداف خود رسیده ایم و امیدوارم حضور تیم ایرانی در ایتالیا این نوع ارتباطات را توسعه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور خودروی دانشجویی روهام در مسابقات جهانی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور خودروی دانشجویی روهام در مسابقات جهانی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید