خودرو

خطر تخریب در یک قدمی خانه های تاریخی شوشتر

آبگرفتگی شوادان خانه های تاریخی شوشتر زنگ خطر تخریب در بافت تاریخی این شهر را به صدا درآورده است و به گفته کارشناسان و فعالان میراث فرهنگی خطر رانش و تخریب در یک قدمی خانه های تاریخی شوشتر قرار گرفته است.

22 شهریور 1402

جیکو زیرمجموعه تازه چری به خاورمیانه می آید

اگر از علاقه مندان به بازار خودرو های SUV باشید، ممکن است برند JAECOO را بشناسید؛ برندی که در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شانگ های در 18 آوریل امسال معرفی گردید و توجه گسترده رسانه های جهانی را به خود جلب کرد. JAECOO که از بیش از یک دهه سرمایه گذاری...

21 شهریور 1402

با مرتفع ترین قله البرز آشنا شوید، تماشای پرواز هدهد و هما از ارتفاعات خلنو

خلنو و آزادکوه، پس از دماوند و علم کوه سومین و چهارمین قلل مرتفع البرز مرکزی هستند.

9 شهریور 1402

آبشارها مقصد گردشگری در روزهای گرم تابستان ، ملاقات با کبوترخان و چال مگس در شمال تهران

ارتفاعات شمال شهر تهران زیبایی های خاصی دارد که آخر هفته ها به جای ماندن در خانه می توانید به آن منطقه ها خوش آب و هوا بروید، حسابی سرگرمی کنید و ضمناً خنک شوید.

5 شهریور 1402

این سدان چینی به زودی به ایران می آید، عکس

فونیکس آریزو 6 GT و آریزو 8 به عنوان سدان های مجذوب کننده و تازه به زودی به بازار عرضه می شوند. در ادامه با مشخصات Arrizo 6 GT و Arrizo 8 آشنا می شویم.

3 شهریور 1402

هشدار طوفان گرد و خاک به 12 استان ، رگبار باران و رعد و برق با احتمال سیل و سقوط سازه ها در 19 استان

سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زردرنگ از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بخش هایی از کشور اطلاع داد.

17 مرداد 1402

ترخیص اولین نمونه های خودروی وارداتی غیر چینی از گمرک

پس از مدت ها اولین سری خودروهای وارداتی غیر چینی به صورت رسمی از گمرکات ایران ترخیص شدند.

15 مرداد 1402

شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!

برند MSO، از تم رنگی نوی با نام Spectrum برای مک لارن 750 S رونمایی کرد. این تم به بخش شخصی سازی این برند اجازه می دهد تا تکنیک های نو رنگ آمیزی را به نمایش بگذارد.

14 مرداد 1402

طعنه رضا رشیدپور به ون های گشت ارشاد؛ موتورشان سالم است؟

رضا رشیدپور، مجری تلویزیون، در واکنش به بازگشت گشت ارشاد به سطح شهر توییتی منتشر کرد و نسبت به اظهارات عبدالله گنجی در آبان واکنش نشان داد و نوشت: استاد گنجی ون های تازه چند دستگاه هستند؟ چه تعدادی موتورشان سالم است؟

28 تیر 1402

کوییک 268 میلیون تومان شد

بر اساس قیمت کوییک صفر در بازار آزاد؛ قیمت کوییک ریزش های هفته گذشته را جبران نموده و نسبت به ماه گذشته هم صعودی شده است.

17 تیر 1402

معرفی آبشار ایگواسو، بزرگ ترین آبشار کشور برزیل

شاید در نگاه اول، این طور به نظر برسد که در مورد آبشار ایگواسو اغراق شده است. اما حقیقتاً این آبشار فراتر از حد تصور است. شما در هیچ مکان دیگری در دنیا، نمی توانید نیروی نامحدود طبیعت را همانند این آبشار خارق العاده، احساس کنید. در این مقاله، قصد داریم...

12 تیر 1402

بوگاتی چنتو دیه چی؛ گران ترین خودروی رونالدو!

سه تا از گران ترین خودرو های گاراژ رونالدو بدون شک سه خودروی بوگاتی هستند؛ بوگاتی چنتو دیه چی، بوگاتی شیرون و بوگاتی ویرون. بوگاتی چنتو دیه چی گران ترین مدلی است که برای رونالدو 9.9 میلیون دلار قیمت دارد و پس از آن Chiron با قیمت 2.15 میلیون دلار و سپس ویرون...

9 تیر 1402

حضور خودروی دانشجویی روهام در مسابقات جهانی ایتالیا

به گزارش خبرنگاران، امیر حسین میرآبادی در مراسم رونمایی از خودروی دانشجویی ایرانی روهام که امروز در نمایشگاه بین المللی برگزار گردید، اظهار کرد: صنعت خودرو یک حوزه مجذوب کننده به لحاظ فنی و نوآوری بوده و به همین علت نه تنها در کشور بلکه در کلیه کشورهای...

30 خرداد 1402

کشف 5 پیکر مفقود شده در سیل شهرستان گرمی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پنجمین پیکر مفقود شده در سیل شهرستان گرمی اطلاع داد.

27 خرداد 1402

5 علت ماندن آب در جاپودری ماشین لباسشویی

در برخی موارد ممکن است بعد از اتمام چرخه شستشو در لباسشویی، آب از دستگاه خارج نشود و در جاپودری باقی بماند. این مشکل می تواند علت تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی باشد و موجب بوی نامطبوع آن شود. در این مقاله قصد داریم به پنج علت ماندن آب در جاپودری ماشین...

15 خرداد 1402

خرید لاستیک دولتی امکان پذیر است؟ ، دروغ بزرگ برای کنترل بازار لاستیک خودرو

به تازگی به ابتکار سازمان حمایت از فراوری کننده مصرف کننده، شرایط خرید لاستیک دولتی به قیمت مصوب اعلام شد. اما انگار لاستیکی در کار نیست. با توجه به شکایات بسیاری از مردم از سایت های معرفی شده، بیت ران برآن شد به آنالیز سایت ها بپردازد.

14 خرداد 1402

خودرو هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد

فریدون فعالی در نشست با اعضای کانون اتومبیل رانی و جهانگردی استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت های گردشگری این استان یکی از مهم ترین اهداف دستگاه ها و نهاد های مرتبط با صنعت گردشگری است، گفت: کویر لوت، ظرفیتی مهم برای کرمان به شمار می رود که باید...

8 خرداد 1402

مهلت 8 روزه متقاضیان محصولات ایران خودرو برای تکمیل وجه

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش اول اولویت پاییز 1402 (تحویل در مهر ماه) را کسب نموده اند، از امروز (چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه) به مدت هشت روز فرصت دارند تا مبلغ پیش پرداخت را واریز نمایند.

27 اردیبهشت 1402

این پیکاپ چینی از دل جنگ ستارگان آمده !، عکس

گجت نیوز نوشت: پیکاپ کانسپت دانگ فنگ - Dongfeng Concept pickup در نمایشگاه شانگهای 2023، قدرت چینی ها در ترسیم آینده را به تصویر می کشد. در ادامه با تصاویر زیبای این خودرو و ویدیو آن همراه می شویم.

26 اردیبهشت 1402

جدول قیمت کارخانه و بازار خودرو ها در سامانه یکپارچه خودرو، 4 خودرو هنوز قیمت ندارند

در حالی دومین طرح فروش در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شده که برای بعضی از خودرو های عرضه شده در این مرحله هنوز قیمتی از سوی خودروساز مشخص و اعلام نشده است و به نوعی مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارد.

20 اردیبهشت 1402
تعداد: (156)