خط و نشان یورگن کلینزمن برای فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی که دیشب پیش وارد خاک کره جنوبی شد تا راهنمایی این تیم را رسماً برعهده بگیرد، در یک نشست مطبوعاتی اولین اظهارات خود به عنوان سرمربی ببر های تائجو را به زبان آورد.

خط و نشان یورگن کلینزمن برای فوتبال ایران

او در ابتدا گفت: بسیار مفتخرم که این فرصت به من داده شد و من آماده هستم تا روند موفقیت آمیز تیم ملی کره جنوبی را ادامه بدهم. تیم ملی کره در جام جهانی 2022 قطر عملکرد خوبی داشت و برای ادامه این عملکرد به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در مورد علت انتخاب تیم ملی کره گفت: من چندین بار به کره سفر نموده ام، بعلاوه از المپیک 1988 سئول و جام جهانی 2002 بازدید کردم و به علت این تجربیات مختلف، تجربه خوبی با کره و کره ای ها داشتم و وقتی فرصت عضویت در تیم ملی کره فراهم شد، بسیار راضی شدم.

کلینزمن با اشاره به اینکه کره تیم بسیار خوبی است، گفت: من مشتاقانه منتظر یادگیری چیز های زیادی هستم و بالعکس انتظار دارم تیم در کنار ما یاد بگیرد.

او هدف خود را اینطور شرح داد: فکر می کنم می توانم به شما بگویم که هدف من قهرمانی در جام ملت های آسیا است. تیم ملی کره در جام جهانی قطر تیم های بزرگی مانند پرتغال را شکست داده و در گذشته مقابل آلمان پیروز شده است. البته که قهرمانی در جام ملت های آسیا هدف من است.

به این ترتیب یورگن کلینزمن در بدو ورود به کره برای ایران و سایر مدعیان آسیا کری خواند تا در فاصله کمتر از یک سال تا جام ملتها، تنور رقابت ها را داغ کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "خط و نشان یورگن کلینزمن برای فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان یورگن کلینزمن برای فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید