خودرو هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، فریدون فعالی در نشست با اعضای کانون اتومبیل رانی و جهانگردی استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت های گردشگری این استان یکی از مهم ترین اهداف دستگاه ها و نهاد های مرتبط با صنعت گردشگری است، گفت: کویر لوت، ظرفیتی مهم برای کرمان به شمار می رود که باید با همکاری یکدیگر از آن استفاده کنیم و نگذاریم فرصت ها به تهدید ها تبدیل گردد.

خودرو هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه تور های گردشگری کرمان به مقصد کویر شهداد با همکاری کانون اتومبیل رانی و جهانگردی این استان ساماندهی می گردد، اضافه کرد: شهداد منطقه بکری برای حضور گردشگران است و برنامه های متنوعی در آن اجرا می گردد.

فعالی توضیح داد: این اداره کل در زمینه ساماندهی تور های گردشگری به مقصد کویر شهداد، تعریف رویداد ها و اجرای آن ها با کانون اتومبیل رانی همکاری لازم را خواهد داشت و حمایت همه جانبه ای از آن ها می نماید.

او بیان نمود: آموزش های علمی، کاربردی و پژوهشی ویژه اعضای این کانون نیز با هماهنگی این اداره کل انجام گردد.

فعالی گفت: کانون های اتومبیل رانی و جهانگردی یک سری اهداف و برنامه ها دارد که تسهیل در تردد گردشگران، ارائه خدمات مشاوره ای و توسعه خدمات امداد خودرو به گردشگران، برگزاری انواع مسابقات اتومبیل رانی و رالی، تهیه و توزیع نقشه جغرافیا، فیلم و نقشه راه های شهر های استان، ایجاد دفاتر اطلاع رسانی و... از آن جمله است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اعطای پلاک تاریخی به خودروی موزه هرندی اطلاع داد و اضافه کرد: باتوجه به اینکه این خودرو دارای قدمتی بالا است و شرایط لازم را برای دریافت پلاک تاریخی دارد؛ بنابراین با همکاری کانون اتومبیل رانی و جهانگردی این استان اقدامات لازم در این خصوص انجام می گردد.

منبع: گردشبان

به "خودرو هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید