دوئل طناب کشی یک بدنساز با شیر قوی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، ویدئویی که در آن یک بدنساز با یک شیر طناب کشی می نماید ثابت می نماید که چرا آنها به خوبی شایسته عنوان پادشاه جنگل هستند. در گستره وسیع حیات وحش، شیر پادشاهی می نماید، موجودی که قدرت خام و فیض باشکوه را تجسم می نماید.

دوئل طناب کشی یک بدنساز با شیر قوی

ساناپرس نوشت: این حیوان اغلب به عنوان پادشاه جنگل شناخته می گردد، قدرت و چابکی آنها مایه هیبت و شیفتگی است. در این مقاله، قدرت این جانوران باشکوه را که به ویژه در دوئل طناب کشی با یک بدنساز به نمایش گذاشته می گردد، آنالیز خواهیم کرد.

شیرها چقدر قوی هستند؟

در حیات وحش، شیرها به علت قدرت و چابکی بسیار معروف هستند. این موجودات باشکوه که اغلب پادشاه جنگل نامیده می شوند، قدرتی از خود نشان می دهند که چیزی جز هیبت نیست.

در این ویدئو، بینندگان نگاهی اجمالی به این قدرت خام در یک محیط نسبتاً غیر متعارف دارند - چالش طناب کشی علیه یک بدنساز. این بخش در پی پاسخ به این سوال قدیمی است: شیر چقدر قوی است؟ نیروی گاز گرفتن یک شیر حدود 650 پوند بر اینچ مربع (psi) تخمین زده می گردد.

این ویدئو با هیجانی قابل لمس باز می گردد، زیرا بلندگو برای یک چالش هیجان انگیز آماده می گردد. عبارت جنگ برادر چندین بار تکرار می گردد و زمینه را برای یک مسابقه حماسی فراهم می نماید.

با توسعه چالش، بینندگان شاهد نمایش جذابی از قدرت و استقامت هستند. بدنساز که نماینده قدرت و اراده انسان است، با یک شیر که نمادی از قدرت خام و رام نشده است، روبه رو می گردد.

منبع: فرارو

به "دوئل طناب کشی یک بدنساز با شیر قوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل طناب کشی یک بدنساز با شیر قوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید