رئیس هیات کرمانشاه: بیشتر بازیکنان تیم بومی هستند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رقابت های گروه الف شمال لیگ دسته اول بسکتبال خبرداد.

رئیس هیات کرمانشاه: بیشتر بازیکنان تیم بومی هستند

کرم احمدیان در گفت و گو با وبلاگ سفر به کانادا، بااشاره به شروع رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور از امروز(24 آذر)، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها نزدیک به چهل تیم حضور دارند و به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شده اند که در گروه شمال چهار گروه پنج تیمی و در گروه جنوب سه گروه شش تیمی باهم رقابت می نمایند.

وی اضافه نمود: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه الف شمال این رقابت ها با تیم های خانه بسکتبال اسدآباد، خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال البرز و پاس ناجا کامیاران هم گروه است.

رئیس هیات بسکتبال استان از میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رقابت های گروه الف شمال خبرداد و گفت: رقابت های این گروه یازدهم دی با ملاقات تیم های خانه بسکتبال کرمانشاه و اسد آباد شروع می گردد و رقابت ها تا 18 این ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه در مورد شرایط این روزهای تیم خانه بسکتبال کرمانشاه جهت حضور در این رقابت ها هم اظهارکرد: از حدود دوماه پیش تمرینات تیم را با فراخوان از استعدادهای زیر 20 سال این رشته در استان شروع کردیم و اکنون هم در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند.

احمدیان با بیان اینکه بیش از 90 درصد بازیکنان تیم بومی کرمانشاه هستند و بیشتر آنها زیر 20 سال سن دارند، اضافه نمود: با این وجود انتظار کسب مقام در رقابت های لیگ را از این تیم نداریم، بلکه هدف و تمرکز اصلی ما قهرمان پروری است.

وی با تاکید براینکه کرمانشاه پتاسیل ها و استعدادی های زیادی در بسکتبال دارد، اعلام نمود: در حال حاضر حدود پنج بازیکن کرمانشاهی در رقابت های سوپرلیگ بسکتبال ایران حضور دارند که حاکی از ظرفیت های خوبی است که در این رشته داریم.

رئیس هیات بسکتبال استان اضافه نمود: کرمانشاه این ظرفیت را دارد که یک تیم در رقابت های سوپرلیگ بسکتبال داشته باشد و حتی امتیاز آن را از فدراسیون گرفته ایم، اما چون اسپانسر و حامی اقتصادی نداریم، نمی توانیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: برای حضور تیم جوان کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول هم با تعدادی از صاحبان صنایع استان رایزنی کردیم تا اسپانسر تیم شوند، اما کسی پاسخ مثبتی نداد، با این حال هنوز هم انتظار و درخواست داریم که بخش خصوصی برای یاری به توسعه و رشد بسکتبال استان و بازگشت به جایگاهی که در گذشته داشته ایم، پای کار بیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس هیات کرمانشاه: بیشتر بازیکنان تیم بومی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات کرمانشاه: بیشتر بازیکنان تیم بومی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید