رونمایی از 15 محصول فناورانه دانشگاه تبریز با حضور معاون علمی رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری عصر امروز با حضور در دانشگاه تبریز ضمن بازدید از بخش های مختلف از 15 محصول فناورانه مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه نیز رونمایی کرد.

رونمایی از 15 محصول فناورانه دانشگاه تبریز با حضور معاون علمی رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا آنلاین به نقل از فارس، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با حضور در دانشگاه تبریز، استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه تبریز از 15 محصول فناورانه مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه نیز رونمایی کرد. دستگاه حسگر زیستی LSPR و چیپ های مربوطه، انعکاس سنج نوری، آزمایشگاه ژنراتور القایی دو تحریکِ متصل به توربین بادی، تصفیه کننده هوا، دستگاه کارنده هوشمند کشاورزی، دستگاه میوه خشک کن صنعتی، پلاک خوان هوشمند، پنل غیر تماسی، سامانه جامع آموزش مجازی، سامانه مدیریت ارز دیجیتال، نسل جدید دستگاه های فراوری ماسک، سامانه تشخیص ماسک مبتنی بر پردازش تصویر، روکش کاهنده مصرف یخچال های برقی و... ازجمله مهم ترین محصولات فناورانه رونمایی شده با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری بود.

پیش ازاین نیز ساختمان جدید مرکز فناوری دانشگاه تبریز در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع با استقرار بیش از 60 شرکت و مرکز نوآوری این دانشگاه در فضایی به وسعت 4 هزار مترمربع با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به بهره برداری رسیده بود. دانشگاه تبریز در سال هزار و سیصد و بیست وشش با تأسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی فعالیت خود را شروع نمود و در حال حاضر با داشتن بیش از 20 دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، هشت صد نفر عضو هیات علمی و بیش از 20 هزار نفر دانشجو و... یکی از دانشگاه های بین المللی، سطح یک و برتر کشور است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونمایی از 15 محصول فناورانه دانشگاه تبریز با حضور معاون علمی رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 15 محصول فناورانه دانشگاه تبریز با حضور معاون علمی رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید