زوج انگلیسی صاحب سیزدهمین فرزند خود شدند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، الکسیس و دیوی که یکی از بزرگ ترین خانواده های انگلیس را دارند، اکنون صاحب سیزدهمین فرزند شده اند.

زوج انگلیسی صاحب سیزدهمین فرزند خود شدند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، این زوج می گویند که هزینه های اداره یک خانه پس از تولد سیزدهمین فرزند، سخت تر شده است.

الکسیس برت و همسرش دیوی 13 فرزند به نام های کمبل 20 ساله، هریسون 19 ساله، کوری 17 ساله، لاچلان 14 ساله، برودی 12 ساله، بران 11 ساله، هانتر 9 ساله، مک 8 ساله، بلیک 6 ساله، روتاگاید 5 ساله، کامرون 4 ساله، اوران یک ساله و اسکارلت پنج ماهه هستند.

الکسیس که در حال آماده شدن برای بازگشت به کار به عنوان مربی ورزش است گفت: ما مدت هاست که گفته ایم دیگر فرزندی نمی آوریم و بعد از آن یکی دیگر از راه می رسد.

وی گفت: ما مجبور شدیم تخت های سه طبقه بخریم تا همه جایی برای خواب داشته باشند.

صورت حساب های خانواده اکنون بیش از 5000 پوند در ماه است، زیرا افزایش هزینه ها به این معنی است که آن ها با پرداخت 750 پوند در ماه برای تامین انرژی خود روبرو می شوند، بیشتر به علت ماشین های لباسشویی و خشک کن هایی که دائماً روشن هستند.

قبض غذای آن ها به تنهایی می تواند به 3000 پوند در ماه برسد. بچه ها آن ها هر روز هفت لیتر شیر، سه قرص نان، یک جعبه بزرگ غلات و دو بسته چیپس مصرف می نمایند.

این زوج با افتخار می گویند که درخواست استفاده از مزایای دولت را ندارند و برای تامین هزینه های زندگی خود به شغل دیوی به عنوان راننده قطار و کار پاره وقت الکسیس متکی هستند.

الکسیس گفت: با افزایش هزینه های زندگی، شرایط به طور قابل توجهی سخت تر شده است. هر پولی که وارد خانه می گردد خیلی سریع بیرون می رود، اما ما سعی می کنیم مراقب پول خود باشیم.

وی اضافه نمود: ما واقعاً غذای زیادی بیرون نمی خوریم، من تمایل دارم غذا های بزرگ مانند اسپاگتی بولونیز را به صورت چند وعده ای بپزم.

منبع: فرارو

به "زوج انگلیسی صاحب سیزدهمین فرزند خود شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج انگلیسی صاحب سیزدهمین فرزند خود شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید