شهردار این شهر برای شرکت در جلسات هر بار 3 میلیون تومان می گرفته است!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، رئیس شورای شهر انزلی اعلام نمود: شهردار انزلی تعلیق و پس از آن مطابق قانونی سرپرست نو مشخص شد.

شهردار این شهر برای شرکت در جلسات هر بار 3 میلیون تومان می گرفته است!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، شعبان جعفری بیان کرد: علت محکومیت شهردار انزلی دریافت حق جلسه از کمیسیون ماده 100 به ازای هر جلسه رقمی حدود سه میلیون تومان عنوان شده است.

جعفری ادامه داد: شهرداران در کمیسیون ماده 100 حق رای ندارند و شهردار یا یکی از مسئولان شهرداری به صورت معمول دبیر کمیسیون است.

وی بیان کرد: یکی از الزامات اعضای شورای شهر انزلی در این دوره حضور شهردار در این جلسات بود تا خود شخصا در مباحث مطروحه شرح دهد از اینرو در تمام جلسات شهردار انزلی شرکت نموده و شرح داده و اظهار نظر می کرد.

وی با بیان اینکه 90 درصد شهرداران گیلان حتی کسانی که در کمیسیون ماده 100شرکت نمی نمایند حق جلسه می گیرند، اضافه نمود: شهردار انزلی از این حق کمیسیون استفاده نموده که پیرو تعلیق خلیلی عنوان شده نباید این میزان پول را دریافت می کرد.

وی تاکید نمود: ششم تیر ماه این حکم به طور رسمی ابلاغ شد و از زمان ابلاغ آن اقدامات قانونی برای معین سرپرست و فرایندهای قانونی آن انجام شد که در جلسه روز چهارشنبه به علت عدم شرکت سه نفر از اعضای شورا به جلسه انتخاب سرپرست به حد نصاب نرسید و به امروز موکول شد.

جعفری ادامه داد: سرپرست نو شهرداری انزلی تا انتخاب شهردار نو یعنی سه ماه می تواند به عنوان سرپرست این مجموعه فعالیت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "شهردار این شهر برای شرکت در جلسات هر بار 3 میلیون تومان می گرفته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار این شهر برای شرکت در جلسات هر بار 3 میلیون تومان می گرفته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید