شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، برند MSO، از تم رنگی نوی با نام Spectrum برای مک لارن 750 S رونمایی کرد. این تم به بخش شخصی سازی این برند اجازه می دهد تا تکنیک های نو رنگ آمیزی را به نمایش بگذارد.

شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!

به گزارش خبرآنلاین، در این حالت، بدنه دارای امواج آبی در کناره های سوپراسپرت است.

تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوار هایی بر روی بدنه خودرو است. علاوه بر رنگ های آبی، مک لارن میخواهد نسخه های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد. این شرکت باید رنگ های جدیدی را فرموله کند که رنگ های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.

MSO بعلاوه قسمت زیرین بال عقب را با رنگ متضاد ارائه می دهد.

مک لارن 750 S در آوریل 2023، به عنوان جانشین 720 S معرفی گردید. این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری V 8 توئین توربو است که 740 اسب بخار قدرت و 800 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. یک گیربکس هفت سرعته قدرت را به چرخ های عقب راهنمایی می نماید.

این مشخصات به نسخه کوپه و کانورتیبل 750 S اجازه می دهد در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. مدل کوپه در 7.2 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد و نوع سقف باز، با رسیدن به این سرعت در 7.3 ثانیه کمی نمایدتر است. هر دو دارای حداکثر سرعت 331 کیلومتر بر ساعت هستند.

کابین 750 S دارای روکش استاندارد آلکانترا است. چرم ناپا هم گزینه ای دیگر است. سرنشینان روی صندلی های فیبر کربنی می نشینند که 17 کیلوگرم سبک تر از صندلی های 720 S هستند.

کوپه 750 S از 331240 دلار در ایالات متحده آغاز می گردد که شامل هزینه 7240 دلاری هم می گردد. نسخه اسپایدر قیمت پایه را به 352240 دلار می رساند. این شرکت قیمتی برای این گزینه رنگی اعلام نکرده است.

منبع: فرارو

به "شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیفته رنگ زیبای این ماشین فوق العاده می شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید