طراحی گوشی شیائومی 14 لو رفت، عکس

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، گجت نیوز نوشت: این تصویر شماتیک از طراحی شیائومی 14 - Xiaomi 14 حاشیه های باریک و صفحه نمایش حفره دار گوشی را نشان می دهد.

طراحی گوشی شیائومی 14 لو رفت، عکس

اخیرا اطلاعات لو رفته ای از مشخصات گوشی شیائومی 14 بیرون آمد و حالا یک افشاگر چینی (دیجیتال چت استیشن)، طراحی شماتیک آن را نیز به تصویر کشیده است. او در افشاگری از گوشی های شیائومی، سابقه درخشانی دارد؛ اما متفاوت بودن طرح نهایی شیائومی 14 از این تصویر، غیر ممکن هم نیست.

به هرحال چیزی که اینجا می بینیم، حاشیه های باریک صفحه نمایش و حفره پانچ مرکزی آن است؛ مشابه چیزی که در شیائومی 13 وجود دارد.

در پنل عقب هم، ماژول دوربین مربع شکلی دیده می گردد که البته دایره های بزرگ تری برای دوربین های اصلی و تله فوتو دارد. به نظر می رسد دو حفره دیگر، برای دوربین فوق عریض و فلاش LED باشند.

اما از مشخصات فنی شیائومی 14 چه می دانیم؟ بر اساس گزارش های منتشر شده، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت خواهد گرفت. ظرفیت باتری آن، 4860 میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ کابلی و وایرلس، به ترتیب 90 و 50 وات گزارش شده است.

شیائومی 14 پرو هم باید همین چیپست را داشته باشد؛ ولی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فست شارژ کابلی 120 وات!

5858

منبع: خبرآنلاین

به "طراحی گوشی شیائومی 14 لو رفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی گوشی شیائومی 14 لو رفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید