غرفه های مرتبط با کتاب کانون در شهرستان ها آزمون مشخص سطح رایگان برگزار می نمایند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، مهدی ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد با اشاره به اینکه بخشی از اقدامات کانون زبان ایران در حوزه ستادی صورت می گیرد، اضافه نمود: این اقدامات با همکاری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در ستاد مرکزی در حال اجرا است.

غرفه های مرتبط با کتاب کانون در شهرستان ها آزمون مشخص سطح رایگان برگزار می نمایند

رئیس کانون زبان ایران با بیان اینکه بخشی از اقدامات این کانون نیز در حوزه استان ها صورت می گیرد و می توانیم تسهیل گری داشته باشیم، مطرح نمود: در بعضی از استان ها مانند لرستان، در زمینه ترویج حوزه کتاب های کانون اتفاقات خوبی رقم خورده که می تواند توسعه نیز پیدا کند.

وی به حضور دائمی در نمایشگاه های کتاب و افزایش غرفه های مرتبط با کتاب های کانون اشاره نمود و گفت: با حضور در نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه فصلی کتاب و نوشت افزار و یا باغ کتاب در پی ایجاد یک فضا برای متقاضیان هستیم که بتوانیم خدمات و مزایای کانون زبان را راحت تر در دسترس زبان آموزان قرار دهیم، به عنوان مثال در باغ کتاب در پی ایجاد فضایی هستیم که متقاضیان با پر کردن فرم های معین از تخفیف های کانون زبان بهره مند شوند.

رئیس کانون زبان ایران ادامه داد: در استان ها نیز مجوزهای لازم به دفاتر کانون داده شده که با ایجاد غرفه های کتاب کانون انجام خدمات معین سطح به صورت رایگان انجام گردد و این می تواند گام موثری برای زبان آموزان باشد.

ذوالفقاری به ارتباط مسقتیم و تعامل سازنده و پیوسته کانون زبان با کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به عنوان یک خانواده اشاره نمود و اضافه نمود: استفاده از ظرفیت های مشترک می تواند در اجرای برنامه های فرهنگی و مناسب بچه ها و نوجوانان بسیار موثر باشد.

رئیس کانون زبان ایران بر استفاده از ظرفیت های آموزش پرورش تأکید و مطرح نمود: ورود کلاس های کانون زبان به مدارس و استفاده از ظرفیت های کانون در مدارس به صورت نمونه در لرستان و در کشور می تواند رخ دهد.

ذوالفقاری شرایط کانون زبان در لرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و اضافه نمود: امیدواریم از امروز به بعد شاهد توسعه روزافزون کانون زبان در همه شهرستان ها باشیم به طوری که بچه ها ما در منطقه ها کمتر برخوردار از این عدالت آموزشی و ظرفیتی که در استان از سوی مدیریت استان و استاندار لرستان که رویکرد بسیار فرهنگی و هم افزایانه در این ارتباط داشتند رخ دهد و جهشی را در استان ببینیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "غرفه های مرتبط با کتاب کانون در شهرستان ها آزمون مشخص سطح رایگان برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرفه های مرتبط با کتاب کانون در شهرستان ها آزمون مشخص سطح رایگان برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید