فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، یکی از مسائل و معضلات اساسی زندگی امروز بشر آب آلوده است. به دلیل املاح زیادی که در آب وجود دارد تصفیه شهر نیز جوابگوی حجم زیاد آب نمی باشد. به همین دلیل داشتن دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل راهکار مناسبی برای از بین بردن آلاینده های آب است.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید اینترنتی امروزه در بین مردم رواچ یافته اما معتبر بودن شرکت فروشنده در این مسئله بسیار مهم است. برای خرید اینترنتی تصفیه آب نیز باید به این نکته مهم توجه گردد. شرکت تصفیه آسا فروشگاه اینترنتی معتبری است که برترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی را به فروش می رساند.

دستگاه تصفیه

برترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

کشور تایوان قدرت اصلی در ساخت دستگاه های تصفیه آب است و برترین مارک های بازار نیز تایوانی می باشند که در ایران نیز بسیار پر فروش هستند. مینروا، سافت واتر و سی سی کا آب تصفیه کن های معروف در جهان می باشند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • معرفی تصفیه آب مینروا

تصفیه آب مینروا از برترین و نو ترین سیستم کاهش دهنده املاح آب یعنی اسمز معکوس استفاده می نماید. این روش برای از بین بردن املاح آب از فیلتر ممبران استفاده می نماید که دارای 13 لایه غشا با میلیون ها منافذ ریز است. ممبران مینروا مارک آمریکایی فیلمتک است که کاملا اورجینال می باشد و به راحتی قادر است تا 0001/0 میکرون املاح مضر آب را حذف کند. دستگاه مینروا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و تمامی قطعات آن اصل است و نماد اصالت محصول را نیز داراست. تمامی گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی مثل QW,CE,FDA,NSF به وسیله این شرکت تایوانی دریافت شده است پس کاملا از نظر سلامت مطمئن می باشد. فیلتر های کربنی این دستگاه از پوست نارگیل و صد در صد گیاهی و غیر مضر است. هم چنین پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آن آنتی باکتریال 16 لیتری دارد. تصفیه آب مینروا در مدل های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای فرا بنفش و 8 مرحله ای اکسیژن ساز عرضه می گردد که پر فروش ترین و کامل ترین مدل آن دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که با 8 فیلتر تصفیه به از بین رفتن آلاینده ها و املاح و کنترل و تنظیم سختی آب یاری می نماید و با یک فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن آب می پردازد. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا فیلتر در نمایندگی رسمی آن یعنی تصفیه آسا بین 3 و نیم تا 4 و نیم میلیون تومان است و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

  • معرفی تصفیه آب cck

تصفیه آب cck دستگاه ارزان و مالی تایوانی است که برای کاهش املاح و سختی آب لوله کشی گزینه خوبی می باشد. این برند با دارا بودن استاندارد سازمان جهانی بهداشت تجهیزات و لوازم جانبی تصفیه آب را نیز فراوری می نماید و کیفیت قطعات آن بسیار عالی می باشد. سی سی کا از فناوری نو اسمز معکوس در فراوری دستگاه های خود استفاده می نماید که به خوبی می تواند املاح و آلاینده های ریز آب را جدا کند. دستگاه های این برند در مدل زیر سینکی عرضه می شوند و دارای پمپ قوی و کم مصرف نیز می باشند. فیلتر ممبران 13 لایه سی سی کا ناخالصی ها و املاح آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین را تا ابعاد 0001/0 میکرون حذف می نماید و سختی آب را کاهش می دهد. سی سی کا از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های خود استفاده می نماید و این دستگاه قابلیت نصب به یخچال های ساید بای ساید را نیز دارد. قیمت تصفیه آب cck در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد.

تصفیه آب cck
  • معرفی تصفیه آب سافت واتر

تصفیه آب سافت واتر برند شناخته شده ای است که به علت کیفیت بالا در کنار ارزان بودن بسیار پر فروش می باشد. شرکت سافت واتر در دهه 40 میلادی تاسیس شد و دستگاه های آن تحت لیسانس آمریکا می باشند. سافت واتر در طی سال های فعالیتش مشتریان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب نموده است و به علت کیفیت بسیار خوب دستگاه هایش تبدیل به بزرگ ترین فراوری کننده دستگاه های تصفیه آب شده است. این شرکت دستگاه هایی با سیستم تصفیه اولترا فیلتراسیون که دستگاه های بدون برق و مخزن می باشند و اسمز معکوس را فراوری می نماید . تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر در حذف املاح و سختی آب بسیار قوی عمل می نماید و به علت وجود فیلتر ممبران 13 لایه آن سختی آب را کاهش می دهد. مخزن آنتی باکتریال این دستگاه ظرفیت 16 لیتر آب را دارد که در زمان قطعی برق نیز می توان از آن استفاده کرد. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر زیر سینکی هستند و استاندارد NSF را در اختیار دارد که می توان به سلامت آب خروجی آن اطمینان داشت تصفیه آب های این برند در مراحل 6و 7و 8 عرضه می گردد که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند.

راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

نکته بسیار مهم در راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب انتخاب نمایندگی های معتبر است. تمامی برند های تایوانی ذکر شده دارای نمایندگی های فروش در کشور می باشند. چون تشخیص انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال در بازار به علت تقلبی بودن بسیاری از دستگاه بسیار سخت می باشد لذا خرید از مرکز معتبر فروش تصفیه آب خانگی کار را برای شما آسان تر می نماید. این مراکز به علت ارائه مشاوره خرید و هم چنین گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش آن خیال شما را بابت قیمت و هم چنین نگهداری و تعمیرات دستگاه نیز راحت می نماید.

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی تصفیه آب از تصفیه آسا

فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا برترین مرکز خرید برای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب شما می باشد. این شرکت عرضه کننده برند های سی سی کا و سافت واتر و نمایندگی انحصای برند مینروا در ایران است و واردکننده و مرکز پخش انواع قطعات و فیلترهای تصفیه آب نیز می باشد. مجموعه تصفیه آسا اقدام به راهن اندازی وب سایت برای خرید اینترنتی نموده است تا در زمان و هزینه شما خریداران عزیز صرفه جویی گردد. مشاوران و کارشناسان خبره این شرکت همه روزه آماده ارائه مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب به شما می باشد. خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج نیز از خدمات این شرکت می باشد. شما می توانید خرید دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت آن ها به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

منبع: هفت گنج

به "فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید