لاپورتا: نشنیده ام که دمبله بگوید می خواهد در بارسلونا بماند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، رئیس باشگاه بارسلونا می گوید مهاجم فرانسوی این تیم هنوز سیگنال مثبتی برای تمدید قرارداد نداده است.

لاپورتا: نشنیده ام که دمبله بگوید می خواهد در بارسلونا بماند

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، عثمان دمبله که قرارداد فعلی اش با باشگاه بارسلونا پس از پنج فصل پرنوسان و همراه با مصدومیت های زیاد، در انتها فصل جاری به انتها می رسد، اخیراً زیرنظر ژاوی هرناندس نشان داده که در شرایط مناسب می تواند توانایی هایش را در زمین نشان دهد. در حالی که حدس هایی در خصوص احتمال تمدید قرارداد این مهاجم فرانسوی با بارسلونا وجود دارد، رئیس این باشگاه اما می گوید هنوز سیگنال مثبتی از سوی این بازیکن برای تمدید قرارداد دریافت ننموده است.

خوان لاپورتا در گفت وگو با نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا گفت: در حال حاضر و از جانب ما باید بگویم که نشنیده ایم که دمبله بگوید می خواهد در بارسلونا بماند. نمی دانم که مدیر برنامه های او با باشگاه در تماس بوده است یا نه اما فکر نمی کنم اینطور بوده باشد. ما در حال حاضر روی مقطع انتهای مسابقات لالیگا و کوشش برای قهرمانی تمرکز نموده ایم. در انتها فصل، فکر می کنم ممکن است مذاکراتی با دمبله صورت بگیرد، اما در محدوده دستمزدی که ما معین می کنیم.

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد: دوست ندارم در خصوص فرضیات صحبت کنم. اگر دمبله تصمیم به مذاکره بگیرد، ما برای مذاکره آماده هستیم. ما عثمان را خیلی دوست داریم و این را از همان اول گفته ام و اغلب به وضوح گفته ام که چقدر قدردان او هستیم. دمبله بعد از هر بازی خرسند به نظر می رسد. او ارتباط خیلی خوبی با اوبامیانگ دارد و این فوق العاده است.

دمبله که 14 بازی اول بارسلونا در رقابت های فصل جاری لالیگا را به علت مصدومیت از نواحی زانو و همسترینگ از دست داد، این فصل در مجموع در 21 بازی از رقابت های مختلف برای آبی واناری ها به میدان رفته و آمار دو گل زده و 9 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لاپورتا: نشنیده ام که دمبله بگوید می خواهد در بارسلونا بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاپورتا: نشنیده ام که دمبله بگوید می خواهد در بارسلونا بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید