موزه تمبرهای طلا و نقره با عنوان تمبرهای زینتی ایران افتتاح شد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موزه تمبرهای طلا و نقره با عنوان تمبرهای زینتی ایران افتتاح شد.

موزه تمبرهای طلا و نقره با عنوان تمبرهای زینتی ایران افتتاح شد

موزه تمبرهای زینتی ایران با حضور سید احمد طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه های ایران، حسن عمیدی رئیس موزه ارتباطات و مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی شرکت ملی پست و مدیر مجموعه فراوریی پرنیا در محل خانه سکه ایران افتتاح شد.

در این موزه مجموعه ای از تمبرهای فاخر که تا به امروز با همراهی شرکت ملی پست و صنایع دستی پرنیا فراوری شده، تمبرهای طلای مشاهیر ایران و دنیا که به صورت نقش برجسته خلق شده و سایر تمبرهای زینتی با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته شده است.

به گفته رحیم پرنیا، مدیر مجموعه فراوریی پرنیا نمایش تمبرهای تزیینی طلا و نقره در کنار آثار مجسمه سازی و نقش برجسته سازی از اساتید بنام کشور و بعلاوه نمایش آثاری از هنر طلاسازی، نقره کاری و میناکاری از ویژگی های منحصر این موزه است؛ در این موزه حدود 70 قطعه تمبر زینتی، مجموعه ای از تمبر لوح های پرتره از مشاهیر ایران و بعلاوه مجموعه ای از لوح و سکه یابود حیات وحش ایران نگهداری می گردد.

محل موزه تمبرهای زینتی ایران در خیابان سمیه، خیابان ایرانشهر در مرکز شهر تهران قرار گرفته است و علاقمندان می توانند برای بازدید از این مجموعه با تلفن 88306005-021 هماهنگی های لازم را بعمل بیاورند.

منبع: همگردی

به "موزه تمبرهای طلا و نقره با عنوان تمبرهای زینتی ایران افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه تمبرهای طلا و نقره با عنوان تمبرهای زینتی ایران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید