نمایشگاه مجازی طیف جدیدی از مخاطبان را به چرخه کتاب اضافه کرد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا ، محمدهادی جوکار مدیرعامل انتشارات کتابستان معرفت در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرد: پیش از شروع نمایشگاه مجازی، نمی دانستیم که سازوکار نمایشگاه دقیقا به چه صورت است و استقبال مردم چگونه خواهد بود، چون این اولین تجربه نمایشگاهی در بستر مجازی برای مردم و ناشران بود.

نمایشگاه مجازی طیف جدیدی از مخاطبان را به چرخه کتاب اضافه کرد

وی با اشاره به استقبال خوب از اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران اضافه کرد: کلیت کار خوب است و دست اندرکاران برگزاری این رویداد هم خوب عمل کردند. اتصال سامانه پست به نمایشگاه مجازی هم یک اتفاق خوب و خلاقانه بود و موجب شد کارها به صورت منظم و پشت سر هم انجام گردد.

او در ادامه بیان نمود: البته یک سری مسائل هم وجود داشت که نباید غیرمنصفانه آن ها را عظیم کرد و دیگر محاسن نمایشگاه و کوشش هایی که برای برگزاری آن اجرا شده را نادیده گرفت. همچنین نمایشگاه مجازی کتاب توانست طیف مخاطبانی را که تا پیش از این به نمایشگاه کتاب در تهران دسترسی نداشتند، به چرخه کتاب اضافه کند که اتفاق خوبی است.

جوکار در انتها گفت: با 140 عنوان کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور پیدا کردیم و حدود 10 عنوان از کتاب های جدید هم به نمایشگاه نرسید. بیشتر کتاب های ما در فضای داستان ایرانی هستند. مجموعه کارهای اخلاق و سخن عظیمان و در زمینه ترجمه هم آثاری در حوزه نقد و آسیب شناسی موضوعات بین المللی داریم.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن شروع و تا دهم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه مجازی طیف جدیدی از مخاطبان را به چرخه کتاب اضافه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی طیف جدیدی از مخاطبان را به چرخه کتاب اضافه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید