وزش باد شدید در آذربایجان شرقی ، هشدار آتش سوزی جنگل ها

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی از وزش باد شدید و گرد و خاک از بعد از ظهر آدینه دوم خرداد در استان اطلاع داد.

وزش باد شدید در آذربایجان شرقی ، هشدار آتش سوزی جنگل ها

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا به نقل از ایسنا، افشین ابراهیمی، مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی در گفت وگو با وبلاگ سفر به کانادا اضافه نمود: وزش باد شدید(رخداد تند باد) و گرد و خاک، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق از بعد از ظهر آدینه دوم خرداد تا روز سه شنبه 6 خرداد، تمامی نواحی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی اضافه نمود: آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها، احتمال سقوط تابلوهای تبلیغاتی و اشیا، شکستن شاخه های درختان، احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع دور از انتظار نبوده و توصیه می گردد از تردد در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان فرسوده خودداری نمایند.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به این که در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می گردد، احتمال آبگرفتی معابر عمومی، اصابت صاعقه و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست و توصیه می گردد از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات اجتناب گردد.

مسئول روابط عمومی هواشناسی استان تاکید نمود: به هم استانی ها توصیه می گردد اقدامات پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی را انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "وزش باد شدید در آذربایجان شرقی ، هشدار آتش سوزی جنگل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در آذربایجان شرقی ، هشدار آتش سوزی جنگل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید