پیدا شدن شی عجیب در مریخ ، رد پای بیگانگان یا دروغ ناسا؟، عکس

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، گجت نیوز نوشت: مطالعات ناسا روی مریخ حواشی زیاده داشته و تازه ترین حاشیه مربوط به این سازمان بزرگ، تصویری تازه است که از سیاره سرخ منتشر شده. در این تصویر شاهد یک توری پلاستیکی هستیم که روی سطح این سیاره واقع شده است.

پیدا شدن شی عجیب در مریخ ، رد پای بیگانگان یا دروغ ناسا؟، عکس

در دوران جنگ سرد و تقابل شوروی و ایالات متحده آمریکا برای کاوش فضا، یانکی ها توانستند با سفر به ماه، پیروز این نبرد بزرگ باشند. ایالات متحده در آن دوران و تا همین امروز، به یک دروغ بزرگ محکوم شده، که فرود روی ماه یک صحنه سازی تاریخی بوده و این اتفاق هیچ وقت رخ نداده است. حالا پس از چند سال، دوباره یک شایعه بزرگ ناسا را احاطه نموده؛ کاوش مریخ هم یک دروغ بزرگ است!

بیشتر بخوانید:

  • ماجرای جالب سرقت 2 میلیون دلاری از محصولات اپل

  • شما نظر بدهید/ مشکل اینترنت به دستور ابراهیم رئیسی حل می گردد؟

  • مادر ایلان ماسک: ایلان اجازه ندارد با مارک زاکربرگ مبارزه کند

هر چند باور کردن این شایعه کمی سخت است اما عاشقان تئوری های توطئه باور دارند سفر کاوشگرهای ناسا و تصاویر مخابره شده از مریخ، به علت وجود یک توری پلاستیکی واقعی نیستند. اگر در فروم های مربوط به شایعات و تئوری های توطئه چرخی بزنید، می بینید این خاتمه شایعات نیست و بعضی باور دارند توری پیدا شده در مریخ، مربوط به بیگانگان است!

ماجرای توری پلاستیکی در مریخ چیست؟

پیش از پرداختن به ماجرای این تصویر، بهتر است بدانید تصویر اصلی به وسیله ناسا منتشر شده است. اگر ناسا واقعا به فکر یک صحنه سازی بزرگ بود، قطعا فکری به حال یک توری پلاستیکی که معمولا در میوه فروشی ها شاهد آن هستیم می کرد! در کنار این موضوع، احتمال این که بیگانگانی که دهه ها است انسان در پی اثبات وجود آن ها است با یک توری وجود خود را ثابت کند بسیار پایین است.

این تصویر، از یک توری پلاستیکی در مریخ به وسیله ناسا منتشر شده و حواشی زیادی را ایجاد نموده است!

هر چند باید منتظر نظر قطعی ناسا یا متخصصان درباره این توری پلاستیکی در مریخ باشیم اما محتمل ترین حالت ممکن این است که این توری از یکی از کاوشگرهای ناسا جدا شده و روی سطح مریخ افتاده باشد.

نظر شما در رابطه با این تصویر چیست؟ آیا شما به تئوری های توطئه که منتشر شده درباره دروغ ناسا یا حیات در مریخ باور دارید یا تصور می کنید این توری از یکی از کاوشگرها جدا شده است؟

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پیدا شدن شی عجیب در مریخ ، رد پای بیگانگان یا دروغ ناسا؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن شی عجیب در مریخ ، رد پای بیگانگان یا دروغ ناسا؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید