چرا باید از بالش طبی استفاده کنیم؟

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، همه شما از اهمیت استفاده از کالای خواب، به خصوص بالش مطلع هستید و حتما برایتان پیش آمده است که بدون کالای خواب مناسب، تجربه ناخوشایندی از خواب را کسب نموده باشید. بسیاری از افراد بدون آن که به کیفیت کالای خواب خود توجه نمایند، از هر نوع کالایی برای خواب و استراحت خود استفاده می نمایند . در حالی که نمی دانند بسیاری از مسائل جسمی و حتی روحی آن ها به علت خواب نادرست آن هاست. طبیعتا وقتی خواب مناسبی نداشته باشید، علاوه بر افزایش آسیب های جسمی در دراز مدت از جمله دیسک گردن، فکر شما به خوبی ریکاوری نشده و در طول روز عصبی و کسل خواهید بود. در بین انواع کالای خواب، بالش اهمیت بیشتری در خواب سالم دارد. داشتن یک بالش طبی استاندارد برای افراد یک ضرورت به شمار می رود. افرادی که اهمیت استفاده از بالش طبی را سبک می شمارند، تنها سلامت خود را در معرض خطر قرار می دهند.

چرا باید از بالش طبی استفاده کنیم؟

بالش طبی چیست؟

برای این که با اهمیت استفاده از این نوع بالش آشنا شوید، ضروری است ابتدا به تعریف مشخصی از این کالا رسیده و با ویژگی های آن آشنا شوید. قطعا این نوع بالش با بالش های معمولی که در تمام خانه ها وجود دارد، فرق دارد. همه شما به خوبی می دانید که طبی بودن هر محصولی در واقع به استانداردهای پزشکی آن اشاره دارد و با جنبه درمان و تأمین سلامت مورد استفاده قرار می گیرد. بالش های طبی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. به این ترتیب می توان گفت بالش طبی نوعی کالای خواب است که به واسطه استانداردهای تعریف شده برای آن، با هدف درمان و حفظ سلامت افراد استفاده می گردد. این نوع بالش برای آن دسته از کاربران که از مسائلی نظیر دیسک گردن، آرتروز، مسائل مربوط به ستون فقرات و زانو درد رنج می برند، یک انتخاب ایده آل و یک گزینه درمانی کاملا سالم است. بالش های طبی در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و فراوری می شوند. هر یک از انواع این کالا متناسب با ارگونومی بدن کاربر مسائل شایع در افراد را مرتفع می سازد.

هر چند گردن و ستون فقرات انسان انعطاف پذیری بالایی دارد، اما به هر حال ضروری است که همیشه شرایط نرمال آن حفظ گردد . در غیر این صورت طبیعی است که فرد دچار مسائل جدی گردد. بالش طبی شرایط سر، گردن و ستون فقرات فرد را در هنگام خواب در شرایط نرمال قرار می دهد. در طراحی این بالش فاکتورهای زیبایی و جلوه بصری اهمیت چندانی ندارد. آنچه در فراوری بالش های طبی مورد توجه قرار می گیرد رعایت استانداردهای لازم برای پشتیبانی از شرایط متعادل سر و گردن و انحنای درست ستون فقرات است. این بالش ها ضمن برخورداری از فاکتورهای پزشکی لحاظ شده در آن ها، بسیار سبک، نرم و لطیف بوده و خواب لذت بخشی را برایتان به ارمغان می آورند. در بین انواع بالش های طبی، بالش طبی ترک از کیفیت بالاتر و ویژگی های خاصی برخوردار است. در ادامه به آنالیز این نوع بالش می پردازیم.

بالش طبی ترک اصل

همان طور که گفتیم بالش های ترک طبی ویژگی های خاصی دارند. در آنالیز این ویژگی ها به نوعی از بالش ترک تحت عنوان بالش مموری فوم می رسیم که دارای قالب سه بعدی بوده و بسیار نرم و لطیف است. این بالش متناسب با آناتومی سر و گردن کاربر تنظیم شده و به تأمین سلامت گردن و کمر در افرادی که به آرتروز گردن، دیسک کمر و درد در قسمت شانه ها مبتلا هستند، یاری می نماید. در واقع این بالش از یک استاندارد تعریف شده خاص برخوردار است؛ اما انعطاف پذیری و قابلیت سه بعدی بودن آن این امکان را فراهم ساخته که متناسب با فرم سر و گردن هر فرد تغییر حالت دهد. بالش طبی ترک دارای ساختار سه مولکولی است. استفاده از یک لایه ژل خنک کننده در سطح بالش، سبب شده بالش از خاصیت خنک کنندگی بهره مند گردد. به این ترتیب حتی در استفاده طولانی مدت از این بالش در دمای بالای اتاق، سر و گردن دچار تعریق نمی گردد.

بالش مموری فوم طبی در دو نوع خرد شده و بلوک طراحی و فراوری می گردد. مدل خرد شده این بالش از تکه های پاره شده پلی اورتان تشکیل شده و بالش مموری فوم بلوک نیز دارای یک تکه محکم پلی اورتان است که قابل جمع شدن و قالب گیری نیست. آنچه سبب محبوبیت بالش های مموری فوم ترک شده است، قابلیت هوشمند بودن آن ها است. زمانی که سر بر روی این بالش می گذارید، حرارت بدن شما به بالش منتقل می گردد. به این ترتیب میزان گردش خون در قسمت گردن کم شده و فشار از روی این قسمت برداشته می گردد. این کالای هوشمند ضد حساسیت و ضد باکتری است و به واسطه قابلیت تنفس پذیری، بوی نامطبوعی به خود نمی گیرد. به همین دلیل است که خرید بالش طبی ترک اصل به فراوانی صورت گرفته و اهمیت بسیاری دارد.

لزوم استفاده از بالش طبی

استفاده از یک بالش غیر استاندارد مسائل بسیاری برایتان به وجود می آورد که حتی تصورش را هم نمی کنید. مسائلی نظیر خواب سبک، سردردهای تنشی، پف چشم بعد از خواب، تعریق سر و گردن، چین خوردگی پوست، احساس ضعف و کسلی در طول روز و غیره تنها بخشی از مسائل رایج در عدم استفاده از بالش استاندارد است. برای این که بتوانید یک خواب آرام و بدون دغدغه را تجربه کنید، باید گردش خون متعادلی در ناحیه گردن داشته تا در این قسمت و سرشانه ها احساس خواب رفتگی نکنید. علاوه بر آن باید جهت تنفسی شما کاملا باز باشد تا تنفس آرامی داشته و خروپف نکنید. در نهایت نیز باید انحنای طبیعی مهره های گردن و ستون فقرات در حالت درازکش حفظ گردد تا در قسمت گردن و کمر احساس درد نکنید. در این صورت ستون مهره ها نیز در دراز مدت دچار آسیب نمی گردد. در یک بالش طبی تمام این فاکتورهای ایمنی لحاظ شده و استفاده از آن به شدت توصیه می گردد.

قیمت بالش طبی

یکی از فاکتورهای مهم در خرید بالش طبی قیمت آن است. قیمت این کالا به عوامل مختلفی از جمله: فرم بالش و میزان و ابعاد آن، جنس و کیفیت بالش، ویژگی های بالش مانند قابلیت شست وشوی آن، برند فراوری کننده و غیره بستگی دارد. در بین انواع مختلف، قیمت بالش طبی ترک با قیمت بالاتر است؛ اما به علت دوام و ماندگاری بالا و حفظ کیفیت اولیه در استفاده طولانی مدت صرفه مالی دارد . در نهایت آنچه در خرید این بالش ها با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب اهمیت دارد، خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است.

خرید بالش طبی از فروشگاه اینترنتی کالای خواب و حوله اواریا

پر واضح است که خرید محصولاتی که ارتباط مستقیم با سلامت بدن دارند باید به وسیله مراکز معتبر انجام گردد خصوصاً تهیه بالش نوع طبی که دارای انواع برند و مدل است و احتمالاً انتخاب مورد مناسب را برایتان سخت کند. حال برای این که بتوانید راحت تر اقدام به خرید بالش طبی ترک کنید، پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه اینترتی اواریا بهره ببرید. در این فروشگاه کالای خواب و حوله به انواع بالش ترک طبی دسترسی خواهید داشت که با مشورت مشاوران این مجموعه به راحتی نوع مناسب بالش مدنظرتان را خریداری خواهید کرد. از مزیت های خرید از این مجموعه می توان به کیفیت مناسب و ایده آل محصولات به خصوص بالش نوع طبی و قیمت مجذوب کننده آنها اشاره نمود. حال برای هر گونه ارتباط با مجموعه اواریا کافی است که از راه های ارتباطی قرار داده شده، بهره ببرید.

منبع: فوت و فن

به "چرا باید از بالش طبی استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید از بالش طبی استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید