کابین نسل بعدی خودروهای هیوندای جذابند یا خطرناک؟!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، نسل بعدی خودروهای هیوندای کابینی منحصر به فرد خواهند داشت. کابینی که بی شباهت به کابین خلبان هواپیما نیست و جذابیت و پیچیدگی را یکجا دارد.

کابین نسل بعدی خودروهای هیوندای جذابند یا خطرناک؟!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کابین خلبان نسل بعدی خودروهای هیوندای شامل صفحه نمایشی بزرگ و امکاناتی پیشرفته است که از دید بعضی از کاربران مجذوب نماینده و از دید بعضی دست و پاگیر و خطرناک محسوب می شوند.

اگر طی سال گذشته نگاهی به خودروهای حاضر در نمایشگاه ها داشته یا سوار این خودروها شده باشید ممکن است شانس تماشا خودروهایی را که پیروز شده اند از این نمایشگاه ها وارد بازار شوند را داشتید، بنابراین می دانید که هیوندای با به کار گیری صفحه نمایش های متعدد پا در قلمرو خودروهایی با ظاهر خیره نماینده گذاشته است .

هیوندای اخیرا آخرین به روزرسانی در خصوص آینده کابین های خودرو را منتشر کرد که افزون بر طرح های هوشمندانه تر برای محیط داخلی خودروها مثل داشبورد خلاقانه تر و دو صفحه نمایش لمسی بزرگ در دو طرف فرمان ویژگی های مجذوب نماینده دیگری نیز دارد. این خودرو مفهومی تحت نام تجاری Hyundai i30 hatchback Euro-spec معرفی می گردد.

بیشتر فرمان های خودرو دارای دکمه هایی هستند که به شما اجازه می دهند تا ویژگی هایی نظیر کنترل رادیو یا صفحه نمایش و مواردی دیگر را ببینید. اما نمایشگر هیوندای دارای دکمه های استاتیک و پویا تری است که اجازه می دهد انتخاب کنید که چه عملکردی روی فرمان نمایش داده گردد. صفحه نمایش ها داری بازخورد لمسی است و فشار دکمه ها بدون حواس پرتی بسیار دقیق کار می نمایند.

درواقع صفحه نمایش های خودرو هیوندای شرایط داخل خودرو را با استفاده از ترفندهای بصری انتقال می دهند، بخش نمایشگر هیوندا دارای دو صفحه جداگانه است که با 6 میلی متر فاصله از یکدیگر جدا شده اند. سفارشی سازی خودروهای هیوندای مبتنی بر هوش مصنوعی در چند سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا نموده است و ترکیب دستیارهای صوتی و هوش مصنوعی در این خودروها جدی تر شده است. این صفحه نمایش ها می توانند به لحاظ نظری با یک نمایه به کاربر مرتبط شوند، بنابراین هر بار که یک راننده دیگر وارد وسیله نقلیه می گردد، همه چیز قفل می گردد و احتیاج به باز طراحی نو وجود خواهد داشت.

منبع: انتخاب

به "کابین نسل بعدی خودروهای هیوندای جذابند یا خطرناک؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابین نسل بعدی خودروهای هیوندای جذابند یا خطرناک؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید