9 تقاضای تحقیق و تفحص در دستور کار هفته آینده نمایندگان

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته پیش رو آنالیز 9 تقاضای تحقیق و تفحص از دستگاه های اجرایی را در دستور کار دارند.

9 تقاضای تحقیق و تفحص در دستور کار هفته آینده نمایندگان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها را انتخاب می نمایند.

این هفته بعلاوه آنالیز تقاضای عده ای از نمایندگان در خصوص تشکیل کمیسیون ویژه اجرای سیاست های کلی نظام قانون گذاری در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی اعلام شده است.

آنالیز تقاضای عده ای از نمایندگان در خصوص رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل 85 قانون اساسی و آنالیز گزارش کمیسیون مالی مبنی بر تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های دولتی و بانک های واگذار شده در اجرای اصل 44 قانون اساسی هم در دستور کار این هفته نمایندگان در جلسات علنی خواهد بود.

گزارش کمیسیون مالی درخصوص شرایط شاخص های مالی در دولت های یازدهم و دوازدهم و گزارش کمیسیون انرژی در خصوص استنکاف ریاست جمهوری وقت و سازمان برنامه و بودجه از اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی هم از دیگر موضوعاتی است که نمایندگان قرار است در جلسات علنی آنالیز و درباره آن اعلام نظر نمایند.

نمایندگان بعلاوه گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان را آنالیز خواهند کرد. آنالیز گزارش کمیسیون مالی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال 1392 الی 1399 دیگر دستور کار اعلام شده نمایندگان در جلسات علنی این هفته است.

نمایندگان این هفته بعلاوه گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران را آنالیز خواهند کرد.

آنالیز گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروند کنار از سال 1385 تا به امروز و آنالیز گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری و آنالیز گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سال 1392 هم در دستور کار این هفته نمایندگان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "9 تقاضای تحقیق و تفحص در دستور کار هفته آینده نمایندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 تقاضای تحقیق و تفحص در دستور کار هفته آینده نمایندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید