با این کارها مرگ گیاه آپارتمانی قطعی است!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، اگر در منزل یا محل کارتان از گیاهان آپارتمانی استفاده می کنید باید اشتباهاتی که منجر به مرگ گیاهان آپارتمانی می شوند را بدانید تا آسیبی به آنها وارد نشود.

با این کارها مرگ گیاه آپارتمانی قطعی است!

گیاهان خانگی راهی عالی برای زیباسازی منزل هستند و حس آرامش و تازگی به فضا می بخشند. اما گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که مراقبت صحیح از این گیاهان داشته باشیم. در این مطلب از وبلاگ سفر به کانادا به بیان دلایل مرگ گیاهان آپارتمانی می پردازیم.

دلایل مرگ گیاهان آپارتمانی

بنابراین این قسمت را تا سرانجام مطالعه کنید تا ببینید که اشتباهات مراقبت از گیاهان چیست که مرتکب نشوید.

قرار دادن در معرض نور نامناسب از دلایل مرگ گیاهان آپارتمانی

زمانی که گیاه را خریداری می کنید، باید از فروشنده بپرسید که گیاهتان به چه نوع نوری احتیاج دارد. برخی از گیاهان احتیاج به نور زیاد و برخی احتیاج به نور کم دارند. پس باید این دو تفاوت را بشناسید، در غیر این صورت به گیاه آسیب وارد می گردد.

قرار دادن گیاه در محیط خشک

اگر گیاه را در یک مکان خشک مثلا نزدیک به کولر گازی یا نزدیک به دستگاه گرمایش قرار دهید، به آن آسیب وارد می نماید. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب با این کارها خانه خود را زشت نکنید! سر بزنید.

تغییر دادن مداوم جای گیاه از دلایل مرگ گیاهان آپارتمانی

گیاهان زمانی که در یک محل تعیین و ثابت باشند، ریشه می زنند. این که شما بخواهید مدام جای آن ها را تغییر دهید، به آن ها آسیب وارد می نماید.

زیاد عوض کردن گلدان

وقتی که صحبت از عوض کردن گلدان می گردد، بسیار مهم است که این کار را در زمان صحیح و فقط زمانی آن را انجام دهید که گیاه واقعا آماده است. یعنی اگر ریشه ها از قسمت منافذ زهکشی بیرون زده اند، باید گلدان را عوض کنید. در غیر این صورت احتیاج نیست که مدام این کار را انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب گیاهان آپارتمانی که مخصوص اتاق خواب هستند سر بزنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این وسایل اتاق پذیرایی را بزرگ تر می نمایند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با این کارها مرگ گیاه آپارتمانی قطعی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این کارها مرگ گیاه آپارتمانی قطعی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید