تفاوت عجیب میکروسکوپی اشک بریدن پیاز و شکست های عاطفی، عکس

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، هر اشکی داستانی در پس پرده دارد؛ آنها در عین حال که قطرات کوچکی از مایع هستند، ویال های پیچیده ای از احساسات انسانی هستند که به وسیله یکی از ابتدایی ترین روش های بیان احساسات ما، گریه، شکل می گیرد.

تفاوت عجیب میکروسکوپی اشک بریدن پیاز و شکست های عاطفی، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سفر به کانادا، در سال 2015، موریس میکرز تلاشی را برای تبدیل اشک به آثار هنری شروع کرد که منجر به مجموعه تخیل اشک شد؛ مجموعه تخیل اشک یک پروژه عکاسی در حال اجرا است. مایکرز زیبایی اشک ها را با تبلور و متعاقبا عکاسی از آنها در زیر میکروسکوپ به تصویر می کشد. نتیجه این کار، آثار هنری خیره نماینده ای است که به وسیله Wired.com، Business Insider، National Geographic، Gizmodo، Al Jazeera و بسیاری دیگر به نمایش درآمده است.

این میکروگراف های اشک متبلور به عنوان شروعگر داستان عمل می نمایند. پس از اینکه نمونه در دمای محیط متبلور شد، گام بعدی این بود که پژوهشگران بفهمند از چه روش نوری باید در زیر میکروسکوپ استفاده نمایند تا بتوانند آن را قابل مشاهده نمایند. نتیجه یک تکنیک روشنایی میدان تاریک بود و پژوهشگر یک اشک متبلور تقریباً کاملاً گرد را در پس زمینه ای تیره قرار داد که الگوها و اشکال واضح، روشن و زیبا را نشان می داد. مانند نگاه کردن به یک سیاره کوچک با یک منظره منحصر به فرد.

از نظر علمی، اشک را می توان به سه نوع مختلف تقسیم کرد؛ پایه، رفلکس و شناخته شده ترین نوع اشک، اشک عاطفی، پاسخی به یک حالت عاطفی مانند، درد، خشم، غم یا لذت. اشک پایه به عنوان یک سپر ثابت بین چشم و سایر نقاط دنیا عمل می نماید و کثیفی و زباله را دور نگه می دارد. اشک رفلکس زمانی تشکیل می گردد که چشمان شما احتیاج به شستشوی محرک های مضر مانند دود، اجسام خارجی یا بخار پیاز دارد.

گرفتن اشک های عاطفی همواره آسان نبود، زیرا بیشتر مردم نمی توانند بر حسب درخواست گریه نمایند، همچنین اگر فوراً آنها را پردازش نکنید، اشک ها باید به درستی حفظ شوند.

اشک غم

همانطور که تعیین است، اشک های متبلور همه ویژگی های منحصر به فردی دارند. این یکی از جنبه هایی بود که مایکرز به این نتیجه رسید که مستلزم تحقیقات بیشتر است، زیرا او علاقه مند بود بداند آیا واقعاً می توانیم بین انواع مختلف اشک یا حتی احساسات بر اساس تصویر یک اشک متبلور تفاوت قائل شویم.

به گفته این محقق در حال حاضر هیچ مدرک علمی وجود ندارد که احساسات مستقیماً بر ترکیب اشک تأثیر می گذارند، اما تحقیقات زیادی در خصوص این سؤال خاص انجام نشده است. مایع اشک حاوی ترکیبی از روغن ها، پروتئین ها، آنزیم ها و میزان زیادی الکترولیت معلق در آب است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تفاوت عجیب میکروسکوپی اشک بریدن پیاز و شکست های عاطفی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت عجیب میکروسکوپی اشک بریدن پیاز و شکست های عاطفی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید