جزئیات نشست وکلای ملت با وزیر آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، تهران (پانا) - نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی محور گفت وگوی نمایندگان در نشست فردا با وزیر آموزش و پرورش را تشریح کرد.

جزئیات نشست وکلای ملت با وزیر آموزش و پرورش

اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، هفته جاری از امروز یکشنبه تا سه شنبه نشست تخصصی دارند و فردا دوشنبه 11 بهمن، میزبان وزیر آموزش و پرورش خواهند بود. طبق اعلام مجلس، کمال حسین پور کننده پیرانشهر و سردشت، محمدحسن آصفری کننده اراک و کمیجان و خنداب، جلیل مختار کننده آبادان، مهدی شریفیان کننده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، مصطفی رضاحسینی قطب آبادی کننده شهر بابک، محمدصالح جوکار کننده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن و دهستان سورک، جلیل رحیمی جهان آبادی کننده تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد، سیدجلیل میرمحمدی میبدی کننده تفت و میبد و علی جدی کننده مردم شیروان درباره موضوعات جاری دستگاه تعلیم و تربیت با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به گفت وگو خواهند پرداخت.

محمدصالح جوکار در این باره به پانا گفت: در نشست فردا درباره ساخت مدارس از سوی خیرین با وزیر آموزش و پرورش به گفت وگو خواهیم پرداخت. امروز خیرین مدرسه ساز خوب ورود پیدا کرده اند و به کار خیر مدرسه سازی مشغول هستند. چندی پیش طرحی مصوب شد که طی آن، آموزش و پرورش با خیرین مدرسه ساز توافق کردند که مدارس با مشارکت 50 درصدی آموزش و پرورش از طریق خیرین ساخته شود؛ یعنی هزینه ساخت مدارس 50 درصد از طریق خیرین مدرسه ساز و 50 درصد از طریق آموزش و پرورش پرداخت شود.

وی ادامه داد: خیرین تا 60 درصد هم به تعهدات خود عمل کردند اما هنوز با مشکلاتی روبرو هستیم، مدارس تازه راه اندازی نشده است، تعداد مدارس تخریبی بالاست و از سوی دیگر سرمایه ای روی زمین به جای مانده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان نمود: آموزش و پرورش هم همراه خیرین هر دو باید به تعهدات خود عمل کنند تا این شرایط سامان پیدا کند. سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور توضیح خواهد داد تا ان شاء الله شرایط مدارس در حال بازسازی و ساخت مدارس تازه به سرعت مناسبی به جلو پیش برود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات نشست وکلای ملت با وزیر آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نشست وکلای ملت با وزیر آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید