جیکو زیرمجموعه تازه چری به خاورمیانه می آید

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، اگر از علاقه مندان به بازار خودرو های SUV باشید، ممکن است برند JAECOO را بشناسید؛ برندی که در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شانگ های در 18 آوریل امسال معرفی گردید و توجه گسترده رسانه های جهانی را به خود جلب کرد. JAECOO که از بیش از یک دهه سرمایه گذاری مشترک در گروه مادر خود متولد شده است، وارث ژن های تجمل و ساخت ماهرانه است.

جیکو زیرمجموعه تازه چری به خاورمیانه می آید

به گزارش اقتصادآنلاین؛ با ادغام خرد و هنر طراحان چیره دست از بریتانیا، آلمان و دیگر کشورها، JAECOO متعهد به ایجاد وسیله ای ایده آل برای طبقه مرفه در سراسر دنیا است.

جیکو که عنوان شاخه ای تازه گروه خودروسازی چری کار خود را آغار نموده است، در کنار برند اومودا بر بازار های صادراتی چری تمرکز دارد و همچون برند Omoda که حدود 90 درصد از فروش سال گذشته اش در بازار هایی غیر از چین بوده، در پی فتح بازار های تازه است و بر اساس شایعاتی که شنیده می گردد، به زودی در بازار های خاورمیانه کار خود را شروع می نماید. واژه JAECOO ترکیبی از دو واژه آلمانی Jaeger به معنی شکارچی و واژه انگلیسی Cool به معنی مجذوب کننده است.

همانطور که سرعت زندگی شهری در حال افزایش است، تقاضای طبقه مرفه جامعه برای شاسی بلند های خارج از جاده نیز در حال تغییر است. این افراد در پی محصولات منحصربه فردی هستند تا ذائقه شان را به نمایش بگذارند و علاقه شان به نوآوری های فناوری و راحتی روز به روز در حال افزایش است. با این حال، بیش تر شاسی بلند های آفرود سنتی موجود در بازار یا فاقد ویژگی های هوشمند هستند یا در نوآوری کم می آورند.

منبع: فرارو

به "جیکو زیرمجموعه تازه چری به خاورمیانه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیکو زیرمجموعه تازه چری به خاورمیانه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید