خرید لاستیک دولتی امکان پذیر است؟ ، دروغ بزرگ برای کنترل بازار لاستیک خودرو

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، به تازگی به ابتکار سازمان حمایت از فراوری کننده مصرف کننده، شرایط خرید لاستیک دولتی به قیمت مصوب اعلام شد. اما انگار لاستیکی در کار نیست. با توجه به شکایات بسیاری از مردم از سایت های معرفی شده، بیت ران برآن شد به آنالیز سایت ها بپردازد.

خرید لاستیک دولتی امکان پذیر است؟ ، دروغ بزرگ برای کنترل بازار لاستیک خودرو

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ، شاخص و یزد + نحوه ثبت نام و مدارک لازم

بازار لاستیک یک سالی است که درگیر کاهش فراوری و افزایش قیمت است. علت این موضوع را فراوریکنندگان نرخ گذاری دستوری و سازمان حمایت و وزارت صمت بهانه فراوریکنندگان می دانند. اما هرچه هست دود آن به چشم مردم می رود.

بعد از موظف کردن فراوریکنندگان به وسیله سازمان حمایت برای فروش لاستیک به قیمت مصوب، شرکت ها در سایت خود بخشی را برای انجام این فرایند ایجاد کردند. شرح شرایط و مدارک مورد احتیاج را می توانید در وبلاگ سفر به کانادا ببینید. با توجه به شکایات مردمی نسبت به عدم عرضه لاستیک و مسائل عدیده سایت این شرکت ها، تیم بیت ران امروز برآن شد به آنالیز و ثبت نام و خرید لاستیک در این سایت ها بپردازد.

مطلب مرتبط:

ثبت نام لاستیک دولتی به قیمت کارخانه در سال 1402 / + لینک های ثبت نام

سایت شرکت شاخص

با ورود به سایت شرکت شاخص با یک توافقنامه روبرو می شوید. یکی مواردی که در این توافق نامه جلب توجه می نماید محدودیت زمانی و مقداری خرید لاستیک از فراوریکنندگان در شش ماه قبل است.

به این منظور با توجه به شرحات این توافق نامه به نظر می رسد سامانه ای در وزارت صمت جهت ثبت اطلاعات تمامی خریداران لاستیک از فراوریکنندگان وجود دارد و اطلاعات شما برای این خرید راستی آزمایی می گردد و در صورت مغایرت، مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهدشد.

خرید لاستیک دولتی / موافقت نامه شرکت شاخص

خرید لاستیک دولتی / انتخاب فروشگاه شرکت شاخص

پس از قبول موافقت نامه وارد مرحله انتخاب فروشگاه می شویم. در اینجا تنها انتخاب، فروشگاه شاخص است. با انتخاب فروشگاه شاخص وارد مرحله بعد می شویم.

در اینجا باید سایز رینگ را انتخاب کنیم. با انتخاب سایز رینگ، فهرست لاستیک های قابل عرضه نمایش داده می گردد. اینجاست که مشتریان با جمله محصولی برای فروش وجود ندارد روبرو می شوند.

خرید لاستیک دولتی / انتخاب سایز

در چندین بار آنالیز بیت ران در چند روز گذشته، سایت شاخص یا در دسترس نبود و یا محصولی برای عرضه ندارد.

خرید لاستیک دولتی / صفحه محصولات شرکت شاخص

سایت شرکت کویرتایر

با ورود به سایت شرکت کویرتایر اما شرایط پیچیده تر می گردد. در ابتدای ورود به صفحه فروش محصولات کویرتایر، با توافق نامه روبرو می شوید.

در این توافق نامه نیز مثل سایر توافق نامه های فروش لاستیک دو شرکت دیگر، شامل تعدادی بند محدودکننده و تعدادی بند شرطی است. برای قبول این توافق نامه باید ابتدا در سایت ثبت نام نموده و مدارک شما تایید گردد.

به صفحه ثبت نام می رویم. اطلاعات لازم که شامل مشخصات فردی، آدرس و اطلاعات تماس است را وارد می کنیم. سپس نوبت به مدارک هویتی خودرو و مالک آن می رسد.

در اینجا کویرتایر محدودیت 100 کیلوبایت برای بارگذاری مدارک قائل است. بعد از کاهش حجم عکس مدارک و بارگذاری مدارک به مرحله بعدی می رویم. اینجاست که با پیام شما امکان خرید ندارید روبرو می شویم.

خرید لاستیک دولتی / موافقت نامه شرکت کویر تایر

خرید لاستیک دولتی / بخش ورود و ثبت نام کویر تایر

علت عدم امکان خرید این است که کویرتایر معتقد است برای آنالیز مدارک شما به حداقل سی روز زمان احتیاج دارد. با توجه به ثبت نام 5 روز گذشته خبرنگار بیت ران در سایت کویرتایر، مشاهده می فرمایید که هنوز آنالیز مدارک به 25 روز دیگر زمان احتیاج دارد.

خرید لاستیک دولتی / پنل مشتری کویرتایر

شرکت ایران تایر

به سراغ سایت شرکت ایران تایر می رویم. سایت این شرکت نیز با یک توافق نامه به ما خوش آمد می گوید. بعد از موافقت با توافق نامه احتیاج به ورود اطلاعات است. اما بعد از ورود اطلاعات وارد صفحه انتخاب محصول می شوید. اینجاست که دیگر محصولی برای عرضه وجود ندارد!

خرید لاستیک دولتی / موافقت نامه ایران تایر

خرید لاستیک دولتی / ورود مشخصات

عدم موجودی محصول شرکت ایران تایر

جمع بندی

به نظر می رسد این طرح ها صرفا نمایش مضحکی به بهانه حمایت از مصرف کننده و نمایشی برای کنترل بازار است و در نهایت این مصرف کننده است که مجور به خرید محصول با قیمتی بیشتر خواهدشد.

شاهین اتوماتیک چگونه است؟ + امکانات و شرایط فروش سایپا

کوییک GX چگونه است؟ / مشخصات فنی + شرایط فروش کوییک GX

سایپا اطلس چگونه است؟ / مشخصات فنی + شرایط فروش

ای آتروس اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با پیمایش 250 کیلومتری رونمایی شد

منبع: بیت ران

به "خرید لاستیک دولتی امکان پذیر است؟ ، دروغ بزرگ برای کنترل بازار لاستیک خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لاستیک دولتی امکان پذیر است؟ ، دروغ بزرگ برای کنترل بازار لاستیک خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید