دسته دوال سنس ادج بهمن ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، کمپانی سونی به تازگی از قیمت و تاریخ انتشار دسته حرفه ای دوال سنس ادج رونمایی نموده است.

دسته دوال سنس ادج بهمن ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

این دسته که در تاریخ 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401) عرضه می گردد، دارای مجموعه ای از گزینه های شخصی سازی مبتنی بر سخت افزار و نرم افزار است که از بین آن ها می توان به تغییر عملکرد خاص دکمه ها، قابلیت تنظیم دقیق حساسیت ماشه ها، دکمه های پشتی، گزینه هایی برای جابه جایی بین پروفایل های متعدد و یک رابط کاربری منحصربه فرد روی کنترلر اشاره نمود. البته این دسته بعلاوه دارای تمامی قابلیت های خاص دوال سنس مانند بازخورد لمسی و ماشه های تطبیق پذیر است.

می توانید این دسته را با سه پوشش آنالوگ قابل تغییر و دو مجموعه از دکمه های پشتی دریافت کنید. علاوه بر این، این دسته دارای نوعی کابل Type-C است که درون کنترل قفل می گردد. بنابراین احتمال اینکه در لحظه های مهم بازی، کابل شارژر از دسته خارج گردد، بسیار کم است. کیف حمل دسته نیز به شما این امکان را می دهد که دسته را در حالی که در کیف قرار گرفته است، شارژ کنید.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با کمپانی سونی و پلی استیشن، لازم به ذکر است که طبق گزارش منابع ناشناس، سونی میخواهد تا 30 میلیون واحد از پلی استیشن 5 را در سال اقتصادی 2023 که از آوریل شروع می گردد، عرضه کند. این بسیار بیشتر از تعداد واحدهایی است که حتی پلی استیشن 4 یا نینتندو سوییچ در یک سال اقتصادی از طول عمر خود تجربه نموده اند. بعلاوه به نظر می رسد که سونی در حال کار روی یک مدل نو پلی استیشن 5 با دیسک درایو جداشدنی است. طبق گزارش ها انتظار می رود که این مدل نو بیشترین فروش را برای دوره ذکر شده به ارمغان بیاورد.

دسته دوال سنس ادج در تاریخ 6 بهمن 1401 در سرتاسر دنیا با قیمت 199.99 دلار/239.99 یورو در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش خرید این دسته از تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) شروع می گردد اما قیمت این دسته باعث شده تا بسیاری نسبت به خرید آن مردد باشند. این در حالی است که قیمت دسته ایکس باکس الیت سری 2 تقریبا 150 دلار است. با این حال برای کسانی که قصد دارند به صورت حرفه ای به تجربه بازی های مختلف بپردازند، دوال سنس ادج گزینه مناسبی محسوب می گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دسته دوال سنس ادج بهمن ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته دوال سنس ادج بهمن ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید