زیبا ترین مکان های جهان ، مکان هایی که پیش از مرگ باید دید!

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، در تمام دنیا جاذبه های زیادی وجود دارد که افراد مایل به تماشا آن ها هستند و به نوعی اگر آن ها را یک بار مشاهده ننمایند تا آخر عمر ممکن است در حسرت آن بمانند. هتل های خاص و مکان های اقامتی ویژه از جمله این مکان هایی هستند که حتما باید آن ها را مشاهده نمود. این اماکن که تعداد آن ها به 48 عدد می رسد شاید به علت موقعیت مکانی خاص خود اهمیتی بیشتر داشته باشند. بعضی از این ها در مکان هایی ساخته شده اند که تا نبینید نمی توانید باور کنید در داخل دره هایی عمیق در دل زمین و یا در جنگل ها و در میان درختان سر به فلک کشیده که شاید هیچ گاه تصور نمی شد بتوان به آنجا نفوذ کرد. همانطور که گفته ایم هدف ما در این مقاله آشنا کردن شما با مکان های اقامتی ویژه ای و تماشای ترین نقاط دنیا است که در سراسر دنیا پخش شده اند از جنگل هایی در دل آفریقا تا ارتفاعات وسیع آلپ. بعضی از افراد برای طول زندگی خود برنامه ریزی های خاصی را دنبال می نمایند مثلا آن ها برای خود نقشه ای را در نظر می گیرند تا بتوانند در سال های زندگی خود به ملاقات منطقه ها بکر دنیا بروند و آن ها را از دست ندهند. پیشنهاد ما برای این گونه افراد برنامه ریزی برای بازدید از این مکان های اقامتی است که در صورتی که آن ها را نبینید شاید هیچ گاه خود را نبخشید. در دنیای پیرامون ما همیشه چیزهای عجیب و غریبی وجود دارند که چشم ها را به خود خیره می نمایند و از این رو افراد زیادی در پی یافتن موقعیتی برای بازدید از بهترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، شگفت انگیز ترین مکان های دنیا ، زیبا ترین مکان های دنیا هستند پس اگر موقعیت آن برای شما هم به وجود آمد به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

زیبا ترین مکان های جهان ، مکان هایی که پیش از مرگ باید دید!

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : آلپینا گستاد (alpina gstaad) در سوئیس

در بلندای کوه های آلپ همواره می توانید مکان هایی را بیابید که با توجه به محیط طبیعی آنجا برای اسکی کردن بسیار مناسب هستند. یکی از آن ها دهکده اسکی گستاد(alpina gastaad) خواهد بودکه به جرات می توان گفت از تماشای ترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، می باشد. از این هتل زیبا می توانید به خوبی قسمت هایی از آلپ را که پر از برف می باشد را به نظاره بنشینید که این خود یکی از خصوصیات مثبت این مکان است. کسانی که این مکان اقامتی را برای اسکان خود برمی گزینند می توانند از امکانات و تجهیزات عالی بر خوردار شوندکه تمامی احتیاجهای آن ها را پوشش خواهد داد. بالکن های این هتل زیبا دارای صحنه هایی بکر و زیبا است که شاید هیچگاه نتوانید در جای دیگری از کشور سوئیس و یا حتی دنیا آن را مشاهده نمایید. این هتل می تواند انتخاب بسیار عالی برای کسانی باشد که دوست دار خاص ترین ها در بین برترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، هستند.

شگفت انگیز ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : هتل دوگلاس (hotel de glace quebec) در کانادا

شاید یکی از خاص ترین مکان های اقامتی برای هر فردی زندگی کردن در برف و یخ است البته منظور ساختمان و بنایی است که از این جنس باشد. در آمریکای شمالی تنها هتلی که تماما از جنس یخ باشد، هتل دوگلاس است که اولین هتل در نوع خودش هم به شمار میرود. این هتل که به دست توانای طراحان و معماران چیره دست بنا شده در سال 2001 شروع به کار نموده است. یکی از مسائلی که در رابطه با این هتل حائز اهمیت است نحوه نگهداری از آن است. این هتل به دلایل شرایط ویژه خود هر سال در تایم مشخصی که در دسامبر می باشد ترمیم و بازسازی می گردد و این امر سبب می گردد که کسانی که هر سال به آن ورود می کنند طرح های تازه و تازه ای را پیش چشم خود مشاهده کنند ولی در کنار موارد تازه ای که در هر سال می توان دید بعضی از موارد هستند که به هیچ وجه دست زده نمی شوند مانند: کلیسا، کافه، زمین بازی یخی. این قسمت ها از این هتل از معروفیت به نسبت بالایی در میان گردشگرانی که در اینجا اقامت می کنند، برخوردار هستند. این هتل تنها سه ماه قابل بهره برداری می باشد و اگر مایل به اقامت در آن هستید بهتر است از زمان دقیق آن در بین تماشای ترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید اطلاع کسب نمایید.

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : هتل غار گامیراسو(gamirasu) در ترکیه

یکی از محل هایی که از زمان قدیم یعنی چیزی در حدود بیزانس به عنوان محلی برای عقب نشینی رهبانی و محلی برای خارج شدن از اورگوب در نظر گرفته می شده، غار گامیراسو می باشد. این غار که بعدها به صورت یک هتل مورد استفاده قرار می گرفته، مدتی بعد ترمیم شد و مورد استفاده نهاده شد. این مکان در ناحیه ای با نام کاپادوکیا واقع شده است. پیشینه این هتل غار از دیرباز تا به امروز حتی قبل از اینکه به محلی برای استراحت مردم عادی در نظر گرفته گردد بسیار درخشان بوده است و دارای یک جلال و عظمت چشمگیری بود که همگان را به خود خیره می کرد. این هتل در دوران کنوونس نیز توانسته این زیبایی ها را در خود حفظ نماید.

شگفت انگیز ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : هتل کاتیکیز (katikies) در یونان

شاید بسکمک از افراد بر این عقیده باشد که چه لزومی دارد برای هتلی که در نزدیکی ساحل و یا در جزیره واقع شده است از آب به عنوان یک عنصر اصلی ساختاری بهره ببریم ولی با نگاهی به زیبایی های هتل کاتیکیز می توان به خوبی این نظریه را درک کرد. این هتل بسیار زیبا با دارا بودن استخر بسیار عالی محیطی بسیار دنج و خاص را برای هر فردی که در آن اسکان می یابد، آماده نموده و از این رو می توانیم آن را به عنوان محلی معرفی کنیم که حتما در طول زندگی خود باید آن را مشاهده کنید. هتل کاتیکیز در سانتوریتی واقع شده و یکی از مواردی که در این هتل چشم هر فردی را به خود خیره می کند استفاده از رنگ های زیبای سفید و آبی در این محل اقامتی است که سبب شده که به عنوان سمبل این هتل معرفی گردد. محل اقامتی که برای شما معرفی نموده ایم در یونان است و ایده ایجاد استخر در این مجموعه به بسکمک دیگری از هتل های اقامتی در این ناحیه نیز انتقال یافته و بعضی از آن ها از این موضوع استقبال نموده اند. این هتل یکی از معروف ترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، است.

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : تفرجگاه رایاوادی (rayavadee) در تایلند

اگر بخواهیم به توصیف این محل اقامتی بپردازیم می توانیم به ساختار متضاد هتل با محل قرارگیری آن اشاره نماییم. این هتل در منطقه ای به نسبت جنگلی نهاده شده ولی در ساختار آن از المان هایی بهره گرفته اند که به آن فضایی بیابانی می دهد. اقامتگاه رایاوادی در یک شبه جزیره نهاده شده و می توان از آن به عنوان گزینه انتخابی بسکمک از افراد یاد کرد افراد زیادی که علاقمند هستند بعد از داشتن یک دوره سختی کاری و یا مشغله فکری در یک محیط آرام و دنج به استراحت بپردازند و روز خود را با یک چشم انداز عالی و محیطی خوب شروع کنند. در این اقامتگاه استخرهایی در اتاق ها تعبیه شده که گردشگران و افراد ساکن در این هتل می توانند با استفاده از آن برای خود اوقاتی آرام و خوب را پدید آوردند و در هنگام غروب برای صرف شام به رستوران این مجموعه سری بزنند. این رستوران که به شکل یک غار طراحی شده برای شما یک چشم انداز بسیار زیبا از ساحل شنی و زیبای جزیره را فراهم می آورد در اینجا می توانید زیبایی غروب خورشید را به نظاره بنشینید و از یکی از تماشای ترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، لذت ببرید.

شگفت انگیز ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : هتل او وی پنیر (au vieux panier) در فرانسه

برای بازدید و اقامت در این هتل احتیاج است به شهر مارسیل سری بزنید و به قسمت مرکزی آن بروید. در اینجا می توانید از هتل او وی پنیر تماشا نمایید. یکی از نکته های جالب توجه درباره این هتل زیبا طراحی منحصر به فرد آن است که برای هرکدام از اتاق های آن به صورت کاملا اختصاصی صورت گرفته است. باید بدانید که کار طراحی این اتاق ها بر عهده گرافیست ها و هنرمندانی است که همگی به نام بوده و دارای معروفیت بالایی در این حیطه می باشند. در این هتل یکی از کارهایی که به صورت سالانه انجام می گیرد طراحی در اتاق ها است و اعمال تغییراتی در آن ها که می توان از این کار به عنوان یکی از پوئن های مثبت در این مکان اقامتی یاد کرد که در کل دنیا بی نظیر بوده و از این رو موجب معروفیت آن شده است. اگر به قسمت بالایی هتل سری بزنید می توانید در آنجا یک بالکن را مشاهده نمایید که چشم انداز ای به مرکز شهر را به شما نشان خواهد داد. از دیگر امکاناتی که می توانید در این هتل از آن بهره مند شد استفاده از کتابخانه ای است که در آن ایجاد شده و در اختیار کسانی که در آن اسکان می یابند، قرار می گیرد و می توان از آن به عنوان یک محل آرامش بخش در بین برترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، یاد کرد.

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : لژ نگورونگورو کری تر (ngorongoro crater lodge) در تانزانیا

اگر به آفریقا سفر می کنید و قصد دارید سری به نگورونگورو بزنید به شما پیشنهاد می کنیم به هتلی که در این ناحیه واقع شده و با همین نام شناسایی می گردد هم سری بزنید. منطقه نگورونگورو در واقع یک منطقه دارای طبیعتی بکر و حیاط وحشی تماشای است و ساخت این هتل به نوعی در جهت حفظ و نگهداری این ها بوده است. در این ناحیه حیوانات و گیاهان منحصر به فردی وجود دارند که اگر به آن ها توجه یشتری نگردد امکان نابودی کامل آن ها وجود خواهد داشت از این رو این هتل در بین تماشای ترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، می تواند حائز اهمیت باشد. این اقامتگاه که به نوعی تفرجگاه سافاری آفریقا نیز به شمار میرود محلی برای زندگی و ادامه نسل گونه های مختلفی از جانوران و گیاهان می باشد که شاید در هیچ کجای دیگر نتوانید آن ها را مشاهده نمایید و بعضی از آن ها حتی در خطر انقراض هستند. اگر شما از جمله کسانی هستید که برای برگزیدن محل اقامت خود همواره تحقیقات وسیعی را انجام می دهید و از تجربه افرادی که پیش از شما به این نواحی سفری داشته اند و در این محل ها اسکان یافته اند، استفاده می کنید حتما با سایت تریپ ادوایزر آشنایی کامل خواهید داشت. در این سایت معروف می توانید جستجویی داشته باشید که به شما نشان می دهد که برترین محل برای اسکان در تانزانیا از دیدگاه کاربران این سایت، لژنگورونگورو می باشد.

شگفت انگیز ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : تفرجگاه پانچوران (panchoran) در بالی

اگر به شکور بالی سری می زنید حتما به بازدید از یک جنگل اقدام می کنید. این جنگل که به دست توانای یک طراح ایرلندی با نام لیندا گارلند (linda garland) طراحی شده استیکی از مکان های بسکمک زیبا در این منطقه می باشد. پروژه ساخت این جنگل در سال 1970 کلید خورده و در این زمان همچنان تداوم دارد و به اتمام نرسیده است. در اینجا می توانید در هتل پانچوران اقامت نمایید. این هتل بسیار زیبا در واقع مجموعه ای از معماری خاص، هنر و نشانه های طبیعی را در خود گرد آورده که می توانید این نشانه ها را در طبیعت اطراف آن به خوبی مشاهده نماییم. در این ناحیه بعلاوه می توان به تماشای جشنواره ها و یا محیط های تحقیقاتی و علمی در رابطه با محیط زیست پرداخت که دارای گوناگونی به نسبت زیادی می باشد. سر زدن به این مراسم را به شما در یکی از معروف ترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، پیشنهاد می نماییم.

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : بوسکولو میلانو (boscolo milano) در ایتالیا

در قسمت شرقی میدان میلان که یکی از میادین بسیار مهم این شهر است می توانید بوسکولو میلانو را مشاهده نمایید. این مکان در سال 1920 بنا شده و مکان قرارگیری آن کاتدرال میلان می باشد. هتلی که از آن نام برده ایم بسیار مجلل و لوکس است که دارای 5 ستاره می باشد. در این هتل می توانید امکانات عالی را در اختیار داشته باشید و چشم هایتان با طراحی زیبا آن نوازش گردد. در این اقامتگاه رستوران هایی را مشاهده می نمایید که همگی در نوع خود از عالی ترین ها هستند. در کنار همه آنچه که گفته شد می توانیم به چشمه های آب معدنی اشاره کنیم که می توانید در این مکان از آن ها استفاده نمایید و برای آسایش شما تدارک دیده شده اند. اما این تمامی زیبایی و شکوه این مجموعه نیست در اینجا مجموعه ای از رستوران ها و اسپاهای مجلل و طراحی های بی نظیر در کنار هم گرد آمده اند تا این مکان را به یکی از برترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، تبدیل کند.

شگفت انگیز ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : اقامتگاه و کمپ فیل مثلث طلایی آنتارا در تایلند

برای کسانی که به تایلند سفر می کنند سر زدن به این مکان را پیشنهاد می کنیم. این محل که هم هتلی درجه یک است و هم کمپی بی نظیر می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. محل قرارگیری این هتل خود یکی از نکات مهم به شمار میرود جایی در قسمت های مرکزی تایلند، لائوس و میانمار که قسمت های شمالی جنگل های کوهپایه ای تایلند را در نزدیکی خود دارا است. هتل این مجموعه خود یکی از برترین مکان هایی است که می توانید برای اقامت از آن بهره مند شوید ولی همانطور که پیشتر به آن اشاره کرده ایم در کنار این هتل کمپی قرار گرفته است که آن را با نام کمپ فیل مثلت طلایی آنتارا می شناسند و در آن می توانید به بازدید از چشمه های آب گرم بروید و از آن ها استفاده نمایید تا ساعاتی خوش و آرامش بخش را به شما هدیه دهند ولی این تنها امکانات این کمپ به شمار نمی آید بلکه می توانید در این محل به علت نزدیکی آن به جنگل های اطراف، نظاره گر عبور و مرور و گشت و گذار گله هایی باشید که شامل بچه فیل ها هستند. این چشم انداز را شاید در هیچ کجای دیگر نتوانید ببینید.

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : هتل سیدی دریس (sidi driss) در تونس

معیار بسکمک از افراد برای انتخاب یک اقامتگاه برای اسکان خود، زیبایی ظاهری هر مجموعه است شاید برای این گونه افراد در نظر اول این هتل مکان شیک و لوکسی برای اقامت دیده نگردد ولی باید به شما گوشزد کنیم که اینجا در اصل محل اقامت یکی از افراد و بازیگران به نام ومطرح در فیلم جنگ ستارگان است، لوک اسکای واکر (luke skywalker) شخصی است که از آن یاد نموده ایم و شاید از همین رو این مکان به جایی تبدیل می گردد که می تواند بسکمک از افراد را به سمت خود جلب نماید. از سوی دیگر هزینه ای که احتیاج دارید برای اقامت در این محل بپردازید هزینه هنگفتی نخواهد بود تنها 10 دلار برای هر شب. به کسانی که علاقمند هستند تا با این گونه محل ها خاطره سازی کنند، پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهند. این مکان یکی از معروف ترین مکان هایی که پیش از مرگ باید دید، می باشد.

شگفت انگیز ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : هتل کامبریان (cambrian) در سوئیس

افراد زیادی هستند که برای سفرهای خود کوه های آلپ را انتخاب می کنند تا بتوانند در کنار بهره مندی از محیطی سالم، از آرامشی بی نظیر هم بهره مند گردد. به کسانی که کوه های آلپ را به عنوان مقصد خود برگزیده اند، پیشنهاد می کنیم به هتل کامبریان سری بزنند چرا که این هتل بسیار شیک می باشد و برای افرادی که در آن اقامت می کنند امکانات بی نظیری را فراهم می کند تا روزهای اسکان خود را با آرامش تمام سپری کنند.

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : سالاسیلور ماین (sala silver mine) در سوئد

همواره افراد در پی نوآوری هایی هستند که بتوانند از طریق آن هرچه بیشتر پیشرفت کنند و در حوزه کاری خود به بالاترین موفقیت های دست یابند در همین راه ایده های نو و تازه ای را بیان می کنند که گاهی به موفقیت می انجامد و گاهی با شکست روبرو می گردد. در این میان یکی از ایده هایی در زمینه هتل داری و اقامت مسافران مطرح شد که در اولین برخورد ممکن است چندان مناسب نباشد، ایده تبدیل معدن به هتل بود. شاید هیچگاه به این موضوع نیندیشیده باشید که برای اینکه شبی آرام و امکانات عالی داشته باشید به عمق 155 متری زمین بروید ولی سازندگان این هتل این ایده را عملی نموده اند و هم اکنون با موفقیت های خوبی رو به رو شده اند. این هتل دارای اتاق هایی است که در نوع خود در دنیا بی نظیر هستند و شاید شما در جای دیگری نتوانید در اتاقی اقامت داشته باشید که در عین لوکس و شیک بودن در عمیق ترین نقطه واقع شده باشد. این معدن که هم اکنون به محلی برای سپری کردن تعطیلات بدل شده، دارای امکانات و خدمات بی نظیری است که توانسته کسانی را که به این مکان می آیند شگفت زده نماید. ما این هتل را نه تنها برای استراحت بلکه برای ارائه همین خدمات به شما پیشنهاد می کنیم.

شگفت انگیز ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : لژماراتابا سافاری (marataba safari) در آفریقای جنوبی

بعضی از مکان ها و اقامتگاه ها برای اهدافی والاتری ساخته می شوند تا بتوانند در کنار داشتن سود و کسب در آمد مالی برای خود به هدف های بشر محبت آمیز و والای خود دست یابند. یکی از این مکان ها لژ ماراتابا سافاری است که بدیهی است با امکاناتی که دارد و مشتریان که همواره از آن استقبال می کنند در آمدی عالی و خوبی را خواهد داشت ولی در کنار آن، هدف اصلی حمایت کردن و پشتیبانی از پروژه ها و کارهایی که است که برای حفظ و حراست از شکارگاه ها انجام می گردد. ماراتابا سافاری در محلی واقع شده که اطراف آن پوشیده از جنگلی هایی با درختان سر به فلک کشیده است که در خود شکارگاه های بزرگی را دارا می باشند که احتیاج به حفظ و نگهداری دارند و این کار تنها با داشتن کمک های مالی انجام می پذیرد. ما در اینجا بعضی از اهداف تاسیس این لژ را برای شما عنوان نموده ایم اما این تمامی هدف ها نمی باشد. در کنار این ها حفظ تعادل در زندگی گیاهان و حیوانات در این ناحیه یکی دیگر از این موارد است که تنها با کمک و همراهی مردم از همه دنیا امکان پذیر می باشد.

زیبا ترین مکان های دنیا : تماشای ترین نقاط دنیا : هتل ویسروی (viceroy) در بالی

بالی یکی از منطقه های بسیار زیبا و چشم نواز است که با ورود به آن می توانید از محیطی بسیار عالی بهره مند شوید به همین دلیل حتی اگر شما در انتخاب هتل و محل اقامتی خود چندان وسواس به خرج نداده باشید و جای لوکسی را هم انتخاب ننموده باشید بازهم می توانید به خاطر محیط عالی آن تجربه خوبی را بدست آورید ولی هتل ویسروی در کنار دارا بودن این محیط عالی توانسته امکانات و خدمات بی نظیری را برای افرادی که در اینجا اقامت می کنند، فراهم آورد که در نوع خود بسیار خاص می باشد. از این امکانات می توانیم به فرودگاه هواپیما و هلیکوپتر اختصاصی اشاره کرد که افرادی که علاقمند باشند می توانند از آن بهره مند گردند. بسکمک از افراد هستند که برای برگزیدن یک مکان اقامتی بسیار دقت می کنند و عقیده دارند که در مقابل هزینه بالایی که پرداخت می کنند باید خدمات بسیار خوبی هم دریافت کنند که البته عقیده نادرستی هم نیست. برای این گونه افراد ما می توانیم اسکان در هتل ویسروی را پیشنهاد دهیم که با امکانات عالی و ویژه خود ساعاتی بسیار عالی را برای همه مسافران ایجاد می کند و البته در کنار آن زیبایی های بالی را نباید فراموش کنیم که برای هر شخصی تماشای خواهد بود. همه این ها مجموعه ای را فراهم می کند که هر گردشگری را می تواند شیفته خود نماید.

هتل خرس دیوانه بیکانزفیلد (crazy bear beaconsfield) در انگلستان

در سال 2008 صاحبان این هتل اقدام به افتتاح آن نمودند. این محل اقامتی به عنوان قسمتی از هتل های زنجیره ای محسوب می گردد که معروفیت آن ها به علت دارا بودن امکانات بسیار بالا می باشد. در بیکانزفیلد یک کاروانسرا آموزشی وجود دارد که از کهن ترین بناهای این ناحیه محسوب می گردد و در قرن 15 بنا شده است. سازندگان این هتل هم از این محل برای کار خود استفاده نموده اند و اتاق های لوکس هتل خود را در آن ساختند. شما می توانید یکی از برترین و راحت ترین اقامت ها را در این محل داشته باشید.

منبع: همگردی

به "زیبا ترین مکان های جهان ، مکان هایی که پیش از مرگ باید دید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبا ترین مکان های جهان ، مکان هایی که پیش از مرگ باید دید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید