سفر به کیپ تاون ، برترین شهر آفریقا و خاورمیانه از دید گردشگران

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، از جمله مجذوب کننده ترین و برترین منطقه ها دنیا جهت گردشگری، شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی است. سرزمین شگفت انگیز آفریقای جنوبی برای هر گردشگری، با هر سلیقه ای، مجذوب کننده و حیرت انگیز است و در این میان کیپ تاون گردی مجذوب کنندهیت خاص خودش را دارد. این شهر دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است.آفریقای جنوبی با دارا بودن سواحل زیبا، حیات وحش کم نظیر، طبیعت فوق العاده، آثار تاریخی متعدد و شهرهایی زیبا و شلوغ و سرشار از تنوع توانسته یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری دنیا باشد.در ادامه با سفر به کیپ تاون آفریقای جنوبی ، خوشگذرانی در کیپ تاون با ما همراه باشید.

سفر به کیپ تاون ، برترین شهر آفریقا و خاورمیانه از دید گردشگران

سفر به کیپ تاون و شهرهای آفریقای جنوبی

از جمله شهرهای زیبای آفریقای جنوبی، شهر کیپ تاون است. در سفر به کیپ تاون بدانید که این شهر با جاذبه های دیدنی و فریبنده اش توانسته خود را به عنوان برترین شهر آفریقا و خاورمیانه برای شانزدهمین بارمعرفی کند.

سواحل و خوشگذرانی ها

ساحل زیبای مویزنبرگ با گرمای مطبوعش مکانی فوق العاده برای شنا به شمار می رود. بعلاوه موج های زیبا این ساحل، آن را به مکانی مناسب جهت موج سواری و بعلاوه آموزش این ورزش آبی تبدیل نموده است. کیپ تاون شهر هتل های لوکس و مجلل با چشم اندازهای بی نظیری نیز می باشد.از جمله معروف ترین هتل های این شهر، هتل الرمن هاوس است که به عنوان برترین هتل شهری کل آفریقا معرفی شده است. این هتل خدمات و سرویس هایی عالی در اختیارمسافرین قرار می دهد و علاوه بر دارا بودن منظره ها و چشم اندازهای فوق العاده، انواع غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی نیز در آن سرو می گردد.

کیپ تاون به علت برخورداری از چشم اندازهای خیره کننده و بکر

کیپ تاون با سواحل سنگلاخی و طبیعت و حیات وحش کم نظیرش دارای زیبایی خاص خودش است. برای خوشگذرانی در کیپ تاون بدانید که این شهر آرام و بی سرو صدا بیشتر طول سال از آب و هوای خوبی برخوردار است. مخصوصا در نواحی ساحلی آب و هوا بسیار خوب و معتدل است

جاهای دیدنی و خوشگذرانی در کیپ تاون

از جمله منطقه های که توصیه می گردد حتما در کیپ تاون گردی خود بگنجانید، کوه تیبل است که جزء هفت شگفتی طبیعت در دنیا محسوب می گردد و از منظره ها بسیار زیبا و خیره کننده ای برخوردار استساختمان مجلس آفریقای جنوبی در این شهر قراردارد. اسکله های شلوغ ویکتوریا و آلبرت از دیگر مکان های مجذوب کننده برای گردشگران است.از دیگر منطقه ها زیبای این شهر، ساحل Boulders Beach است که برای افرادی با روحیه ماجراجویانه مناسب است. وجود پنگوئن ها در این ساحل سوژه بسیار مجذوب کنندهی برای عکاسان به شمار می رود. قدیمی ترین حومه شهری دنیا، منطقه کنستانتینا در حومه کیپ تاون آفریقای جنوبی است که دارای آثاری از دوران حضور آلمان ها در آنجاست.شما می توانید برترین نوشیدنی های کیپ تاون آفریقای جنوبی را در این منطقه بنوشید.

تنوع شگفت انگیزی از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های لذیذ

از جمله خیابان های معروف کیپ تاون آفریقای جنوبی، خیابان زیبای بری است. خیابان بری، خیابان غذاهای لذیذ و نوشیدنی های بومی است.در بارهای مخفی آن می توان نوشیدنی جین gin نوشید. سرآشپزهای فوق العاده در سراسرکیپ تاون، با طیف وسیعی از طعم دهنده ها برای ایجاد منوهای بینظیر با برترین مواد محلی، با کیفیت ترین غذاها را برای مشتریان ارائه میدهند . این غذاها متاثر از کشورهایی مانند مالزی، فرانسه، انگلستان و هلند است. کباب ششلیک، سوسیس گوشت، انواع گوشت های گریل شده، ذرت آفریقایی و سمبوسه کاری، از غذاهای معروف و محبوب مردم این شهرمی باشند که فوق العاده خوشمزه هستند.

منبع: همگردی

به "سفر به کیپ تاون ، برترین شهر آفریقا و خاورمیانه از دید گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کیپ تاون ، برترین شهر آفریقا و خاورمیانه از دید گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید