شرایط تازه عربستان برای ورود عمره گزاران

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، عربستان سعودی شرایط جدیدی را برای ورود عمره گزاران خاطرنشان کرد.

شرایط تازه عربستان برای ورود عمره گزاران

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سفر به کانادا، بر اساس گزارش وزارت حج و عمره در مورد اقدامات اجرا شده به وسیله عربستان در مقابله با ویروس کرونا و سویه های مختلف آن، عمره گزارانی که به این کشور می آیند ، صرف نظر از شرایط ایمن سازی آن ها ، باید گواهی عدم ابتلای خود به این بیماری را ارائه نمایند. این گواهی شامل تست پی .سی.آر منفی است که 48 باید ساعت قبل از ورود به این کشور گرفته شده باشد.

این وزارتخانه تأکید کرد که این اقدامات از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه9 فوریه 2022 میلادی شروع می گردد.

وزارت حج و عمره در ادامه اضافه کرد: این اقدام در چارچوب حفظ سلامتی و ایمنی زائران و عمره گزاران صورت می گیرد.

وزارت خانه مذکور تاکید نمود: افراد زیر 8 سال با در نظر گرفتن مقررات کشورهای مبدأ مربوط به بچه ها از این تصمیم مستثنا می شوند.

بر اساس گزارش این وزارت خانه، ورود شهروندانی که سه ماه از دریافت دوز دوم سپری نموده اند، مستلزم دریافت دوز سوم واکسن است.

وزارت بهداشت عربستان سعودی روز یکشنبه از ثبت 3260 مورد ابتلای نو به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته اطلاع داد و به این ترتیب تعداد کل مبتلایان در این کشور از زمان شیوع این بیماری همه گیر به 708897 مورد رسید.

خبرگزاری دولتی عربستان به نقل از یک منبع در وزارت کشور عربستان بیان کرد، پوشیدن ماسک در اماکن عمومی از جمله رویداد هایی که در فضای باز برگزار می گردد، اجباری شده است.

عربستان سعودی اخیرا بیش از دو ماه و نیم پس از لغو اقدامات پیشگیرانه، مجدداً اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را در مسجد الحرام مکه اعمال کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرایط تازه عربستان برای ورود عمره گزاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تازه عربستان برای ورود عمره گزاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید