شما نظر بدهید ، با اعلام وزیر ارتباطات درباره دو برابر شدن سرعت اینترنت موافق هستید یا خیر ، چرا ؟

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، زارع پور از تربیون مجلس تاکید نمود که سرعت اینترنت سیار در ابتدای دولت سیزدهم 18 مگابیت بر ثانیه بوده و الان به 35 مگابیت رسیده و رتبه کشور ما 65 از بین 190 کشور است.

شما نظر بدهید ، با اعلام وزیر ارتباطات درباره دو برابر شدن سرعت اینترنت موافق هستید یا خیر ، چرا ؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سفر به کانادا، عیسی زارع پور با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به نقدها محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مجلس کرمان، اعلام نمود اینکه می گویید سرعت اینترنت در کشور ما آخر است، درست نیست: مرجعی به نام اسپیدتست وجود دارد که برای آمریکایی هاست و نه من. براساس دیتای موجود در این پایگاه، سرعت اینترنت سیار در ابتدای دولت سیزدهم 18 مگابیت بر ثانیه بوده و الان به 35 مگابیت رسیده است. ما کشور 65 از بین 190 کشور هستیم.

احتمالاً مرجع نماینده مجلس، گزارش اخیر انجمن تجارت الکترونیک تهران است که براساس معیارهای مختلف و آنالیز های گوناگون، اعلام نموده سرعت اینترنت ایران از میانمار هم پایین تر است.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنان خود با ادعای اینکه از کف اقیانوس تا اوج آسمان، حوزه مأموریت وزارتخانه او است، گفت: برای اولین بار جزایر سه گانه خلیج فارس را با فیبر نوری به سرزمین مادری متصل کردیم. سرعت دسترسی به شبکه در این سه جزیره افزایش یافته و ارتباطاتشان پایدار شده است. 600 سایت نسل پنجم در این مدت راه اندازی شده. رکورد 6.5 ترابیت بر ثانیه برای فراوری ترافیک داخلی را زدیم. پینگ بازی ها را کاهش دادیم و 10 میلیون نفر از سرویس گیم رادار استفاده می نمایند.

شما کاربران وبلاگ سفر به کانادا می توانید واکنش خود به این صحبت ها را در بخش نظر و در انتهای این خبر با ما به اشتراک بگذارید؛ آیا جایگاه 65 برای ایران در حوزه اینترنت ملموس است؟

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شما نظر بدهید ، با اعلام وزیر ارتباطات درباره دو برابر شدن سرعت اینترنت موافق هستید یا خیر ، چرا ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما نظر بدهید ، با اعلام وزیر ارتباطات درباره دو برابر شدن سرعت اینترنت موافق هستید یا خیر ، چرا ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید