معروف ترین خیابان های رنگی دنیا ، معرفی خیابان های رنگی دنیا

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، عواملی که موجب جذب دنیاگرد به یک منطقه می گردد متفاوت و متنوع است. این عوامل می توانند شامل مجذوب کنندهیت های طبیعی شهر باشد و یا آثار تاریخی باستانی که این روزها در معروف ترین نواحی گردشگری به چشم می خورند. گاهی اما به شهرها و روستاهایی بر میخوریم که بنا بر خلاقیت خاص مردم ناحیه مجذوب کننده و دیدنی شده اند. این جریان نه به طبیعت زیبا و نه به آثار باستانی، تاریخی این منطقه ها مرتبط است. بلکه رابطه ای مستقیم با ذوق و خلاقیت مردم در زیبا سازی شهرشان دارد. در زیر به 8 مورد از معروف ترین خیابان های رنگی دنیا اشاره خواهیم کرد.

معروف ترین خیابان های رنگی دنیا ، معرفی خیابان های رنگی دنیا

خیابان های رنگی جهان : منطقه El Caminito در بونس ایرس آرژانتین

این منطقه از شهر که محل سکونت مهاجرین است به خاطر خانه های رنگی و خوش طرح خود به معروفیت رسیده. ازجهت دیگر نقاشی های دیواری معروف این ناحیه محبوبیت خاصی بین گردشگران و تورهای مسافرتی پیدا نموده است.

معروف ترین خیابان های رنگی جهان : Old Town Colmar در فرانسه

این شهر بیشتر به شهرهای افسانه ای شباهت دارد و شبیه به ماکت های اسباب بازی است. خانه ها به سبک آلمانی بنا شده اند و پنجره های کوچک و خوش نقش متعدد به ساختمان ها جلوه ای زیبا داده. از جهت دیگر به کار گیری کنتراست متنوع رنگی در این خانه های چوبی موجب شده که شهر به عنوان یکی از خاص ترین جاذبه های طبیعی فرانسه هر روزه پذیرای حجم عظیمی از گردشگران باشد. در کنار تمام این زیبایی ها باید به کانال آبی که از وسط شهر می گذرد و به عنوان ونیز کوچک لقب گرفته نیز اشاره نمود.اگر قصد دارید از این شهر رویایی تماشا کنید کافی است با یکی از تورهای یک روزه گردشگری محلی در منطقه همراه شوید و از مجذوب کنندهیت های بصری منطقه نهایت لذت را ببرید.

3) Nyhavn در کپنهاگ دانمارک

این منطقه ساحلی با بهره مندی به مجموعه ای از خانه های محلی رنگی به معروفیت رسیده. ادغام زیبایی های دریا و کنتراست رنگی چشم گیر ساختمان ها مجذوب کنندهیتی خاص به منطقه داده است. از جهت دیگر هانس کریستین اندرسون نویسنده معروف هم در سال 1800 میلادی در یکی از ساختمان های این محله سکونت داشته.

4) Rainbow Row در کارولینای جنوبی

محله رنگین کمان در چارلستون کارولینای جنوبی از منطقه های است که با قدم زدن در آن می توانید سر شوق بیائید و با انرژی بیشتری از مجذوب کنندهیت های دیگر شهر تماشا کنید. این منطقه از نقاط پرتردد و پر بازدید تورهای مسافرتی و گردشگر های محلی است.

5) Chefchaouen در مراکش

این منطقه مسکونی کوهستانی گذشته از طبیعت زیبای خود به علت بافت شهری فوق العاده که تلفیقی است از طراحی و معماری اسپانیایی و اسلامی به معروفیت رسیده است. ساختمان های رنگی که با کنتراست آبی نقاشی شده اند به فضا جوی خاص داده اند . گذشته از این مراکش می تواند جزو برترین نواحی برای تورهای نوروزی شما نیز محسوب گردد.

6) Jellybean Row درکانادا

این منطقه مسکونی می تواند جزو تراز اول های این فهرست باشد. کنتراست رنگی فوق العاده این منطقه توانسته به برترین نحو به زیبا سازی خیابان یاری کند و این منطقه را از نظر گردشگری به فهرست تماشای های شهر نیوفوندلند اضافه نماید.

7) Market Square در هلند

این منطقه سراسر رنگ با ساختمان های اصیل و کلاسیک که از قرن 13 به جای مانده اند یکی از مجذوب کنندهیت های محبوب گردشگری شهر Warsaw به شمار می آید.بنابراین اگر به هلند سفر کردید بازدید از این میدان مجذوب کننده و تاریخی را از دست ندهید.

8) Ba Kaap,Cape Town در افریقای جنوبی

این منطقه به لطف ذوق و سلیقه ساکنان مسلمان خود به فهرست 8 خیابان پر کنتراست و رنگی جهان اضافه شده است. تنوع رنگی گرم و سرد بناها و ساختمان های کوچک مسکونی به این خیابان رنگُ بویی خاص بخشیده.این خیبابان عنوان یکی از منطقه ها گردشگری و گردشگری Cape در آفریقای جنوبی به شمار میرود.

منبع: همگردی

به "معروف ترین خیابان های رنگی دنیا ، معرفی خیابان های رنگی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین خیابان های رنگی دنیا ، معرفی خیابان های رنگی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید