هزینه سفر به رامسر چقدر است؟

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، هزینه سفر به رامسر می تواند با توجه به تنوع تفریحات و مراکز اقامتی، طیف گسترده ای از قیمت ها را برای مسافران به همراه داشته باشد.

هزینه سفر به رامسر چقدر است؟

رامسر از جمله شهرهای توریستی شمال کشور است که متناسب با تقاضای اقشار مختلف جامعه، دارای امکانات مختلفی در زمینه خدمات اقامتی و سرگرمیی است ازاین رو با آنالیز صفحه تور رامسر می توانید برنامه معینی برای سفر خود به این شهر را در نظر بگیرید، بعلاوه برای آگاهی از هزینه سفر به این شهر با توجه به قیمت هتل، رستوران، حمل و نقل و بازدید از دیدنی های رامسر که طیف گسترده ای را در بر می گیرد می تواند برای سلیقه های متفاوت، متنوع و در عین حال، دلپذیر باشد.

هزینه سفر به رامسر

اگر قصد دارید تا از تهران با خودروی شخصی خود به رامسر سفر کنید، دو جهت برای شما در دسترس است. جهت اول از جاده چالوس می گذرد که حدود 270 کیلومتر بوده و 5 ساعت به طول می انجامد؛ و جهت دوم که از آزاد راه قزوین - رشت گذشته و مسافت 400 کیلومتری، حدود 5 ساعت و نیم به طول خواهد انجامید. هرچند مسافت این دو جهت با یکدیگر فرق دارد، اما به علت کوهستانی بودن جهت چالوس، زمان در شده برای هر دو جاده تقریبا یکسان بوده و بنزین مصرف شده برای هر دو جهت حدود 45 هزار تومان هزینه خواهد داشت. رقم ذکر شده با توجه به نوع خودروی شما، اندازه مصرف بنزین آن و روشن بودن کولر، می تواند متفاوت باشد.

اگر قصد داشته باشید تا همین سفر را از طریق اتوبوس در کنید، هزینه بلیط اتوبوس شما حدود 40 هزار تومان خواهد شد که این رقم با استفاده از خرید اینترنتی کاهش خواهد یافت.

بعلاوه جهت تهران به رامسر دارای خطوط هوایی است که سفر شما را به کمتر از 1 ساعت کاهش می دهد.

بلیط هواپیما برای این جهت در روزهای مختلف می تواند متفاوت باشد. در حالی که قیمت بلیط در بعضی روزها به 280 هزار تومان می رسد، شما می توانید در روزهایی سفر کنید که میانگین قیمت بلیط هواپیمای شما حدود 200 هزار تومان هزینه داشته باشد.

میانه هزینه اقامت در رامسر

طیف مراکز اقامتی در رامسر بسیار گسترده است. اقامت دو نفره شما در آپارتمان های یکخوابه، کلبه های جنگلی، سوئیت های شخصی و اتاق های دو نفره می تواند از 140 هزار تومان شروع شده و به 490 هزار تومان برسد. در این مراکز اقامتی، شما بعلاوه می توانید از امکانات لازم برای سفرهای دسته جمعی و گروهی نیز بهره مند شوید.

میانه هزینه خورد و خوراک در رامسر

در رامسر شما می توانید با هزینه ای حدود 20 تا 30 هزار تومان، از برترین غذاهای سنتی این شهر بهره مند شوید. هزینه استفاده از فست فود های این شهر نیز در همین طیف قیمت، خواهد بود و در نظر داشته باشید در صورت سفارش پیش غذا، دسر و نوشیدنی، این رقم افزایش خواهد داشت.

هزینه حمل و نقل در رامسر

با توجه به توریستی بودن شهر رامسر، شما می توانید هزینه حمل و نقل عمومی از طریق تاکسی های دورن شهری را، برای هر جهت حدود 2 هزار تومان در نظر بگیرید.

هزینه بازدید از دیدنی های رامسر

رامسر از جمله شهرهای ایران است که حجم وسیعی از جاذبه های آن را طبیعت بکر منطقه تشکیل می دهد. به این ترتیب بسیاری از جاذبه های رامسر هزینه نداشته و شما می توانید بودجه این بخش را به کرایه تاکسی برای گذر از جهت جاده جواهرده، بازدید از کاخ مرمر رامسر یا تجربه استفاده از تله کابین رامسر اختصاص دهید. تله کابین رامسر که یک مجموعه سرگرمیی با امکانات فرق دارد، طیف گسترده ای از وسایل سرگرمیی را، از 5 هزار تومان تا 60 هزار تومان، در بر می گیرد.

بودجه پیشنهادی گذراندن یک روز در رامسر

پس از جمع بندی هزینه های ذکر شده در مقاله، اکنون شما قادر خواهید بود تا با انتخاب وسیله حمل نقل، مکان اقامت و تجربیات سرگرمیی موردعلاقه خود، اندازه بودجه برای سفر به رامسر را متناسب با دلخواه خود مشخص کنید. بدین ترتیب، کمترین هزینه برای سفر به رامسر برای دو نفر حدود 500 هزار تومان، و بیشترین هزینه برای این سفر دو نفره حدود یک میلیون و 700 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

بودجه پیشنهادی گذراندن سه روز در رامسر

سفر سه روزه شما به رامسر در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن حدود یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه خواهد داشت. همین سفر در صورت استفاده بیشتر از سرگرمی های محلی و اقامت در هتل های با کیفیت تر، در گران ترین حالت ممکن حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان هزینه دارد. گفتنی است که در این سفر، بودجه لازم برای خرید سوغاتی های رامسر را نیز با توجه به نیازهای خود، محاسبه کنید.

منبع عکس: گوگل مپ

منبع: کجارو / telecabinramsar.com / iranplanner.com / 360cities.net / کجارو / iranhotelonline.com / airplaneticket.ir / payaneh.ir / google.com

به "هزینه سفر به رامسر چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به رامسر چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید