گیم پلی نید فور اسپید موبایل تازه به بیرون درز کرد

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، اینطور که به نظر می رسد شرکت تنسنت (Tencent) در حال ساخت یک عنوان رایگان از مجموعه نید فور اسپید (Need for Speed) است. اخیراً در ردیت تصاویری منتشر شده که گیم پلی این بازی را نشان می دهند.

گیم پلی نید فور اسپید موبایل تازه به بیرون درز کرد

در حال حاضر تنها 3 ماشین از میان موارد موجود در این بازی نشان داده شده اند. این ماشین ها هم موارد زیر هستند:

  • McLaren F1
  • Lamborghini Aventador SVJ
  • Lamborghini Gallardo

بازی نید فور اسپید موبایل با استفاده از آنریل انجین 4 (Unreal Engine 4) ساخته خواهد شد. همینطور اینکه قرار است در نقشه تغییر یافته بازی نید فور اسپید: هیت (Need for Speed: Heat) قرار داشته باشد. شرکت تنسنت در حال کار روی یک عنوان دیگر الکترونیک آرتز (EA) برای موبایل نیز هست. بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) که در چند روز آینده نیز عرضه خواهد شد. در اصل شرکت ریسپاون (Respawn) با شرکت Lightspeed و Quantum که هر دو زیر نظر تنسنت هستند، همکاری خواهد نمود.

نکته جالب اینجاست که در حال حاضر ریسپاون استودیوی قالب در دنیای موبایل است. به علت اینکه نسخه موبایل کال آو دیوتی (Call of Duty Mobile) و نسخه موبایل اساسینز کرید (Assassins Creed) نیز به وسیله این شرکت ساخته خواهد شد.

شرکت الکترونیک آرتز در هفته گذشته تأیید کرد که عنوان بعدی در مجموعه نید فور اسپید در انتهای نیمه دوم سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد. با اینحال همچنان اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده است. طبق شایعات اخیر، این بازی برای کنسول های نسل 8 نیز عرضه خواهد شد که قابل تقدیر است.

دنیای گیمینگ موبایل به شدت در حال پیشرفت است. عناوین بزرگی مثل کال آو دیوتی و فورتنایت با ورود به بازار کامپیوتر باعث شدند تا رقابت در این زمینه بیشتر گردد. با توجه به پیشرفتی که در سخت افزار موبایل ها شاهد بودیم، قطعاً از پس اجرای این عناوین برخواهند آمد. قطعاً نمی تواند این دستگاه ها را با کامپیوتر یا کنسول های بازی مقایسه کرد ولی نمی توان انکار کرد که در حال حاضر پرطرفدارترین پلتفرم گیمینگ، همین موبایل است.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "گیم پلی نید فور اسپید موبایل تازه به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم پلی نید فور اسپید موبایل تازه به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید