5 ایده برای ست کردن هودی زنانه

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، یکی از آیتم هایی که به طور حتم بایستی در کمد لباس های خانم ها حضور داشته باشد هودی است. ست کردن هودی زنانه با چند نکته ساده.

5 ایده برای ست کردن هودی زنانه

یک هودی بدون شک یاری می نماید تا ظاهری راحت و جذاب داشته باشید. اگر نمی دانید چگونه هودی دخترانه خود را به بهترین شکل ممکن بپوشید، با وبلاگ سفر به کانادا همراه باشید تا ایده های ست کردن هودی زنانه را به شما نشان دهیم.

هودی و سویشرت

اولین چیزی که بعد از شنیدن نام سویشرت به ذهن می آید، آن سویشرت های پر از طرح ها و چاپ های رنگی دانشجوها و کالج های آمریکاست که معمولاً دو حرف اول نام دانشگاه یا کالج را روی آن نوشته اند. مثلاً یک چیز دیگر که ممکن است از ذهن ما رد گردد، تیپ بگی و گشاد و هنجارشکن رَپر های امروزی است.

بعد از سال 2000 تقریباً بیشتر سبک های فشن به سمت سادگی و مینیمال بودن پیش رفتند. این درمورد هودی هم صدق می نماید. دیگر از آن طرح های بگی، پر از پرینت رنگارنگ و طراح های گرافیتی خبری نیست. به جایش سویشرت های و هودی های ساده تر اما کاربردی تر موج گرفته اند.

ست کردن هودی زنانه

پالتو ، پیراهن ، لگینگ و کفش کتانی: پوشیدن یک پالتو بلند با هودی طرحدار زنانه همراه با پیراهن بلند بدین معنی می باشد که هوادار استایل های راحت و پرانرژی هستید و با استناد به این ها می گردد گفت که می توانید به جای شلوار از لگینگ هم برای تکمیل تیپ بهره ببرید .

با شلوار جین جذب و کفش پاشنه بلند: کی گفته که هودی ها یک خانم را جذاب نشان نمی دهد و با لباس های رسمی جور در نمی آید؟ یک هودی ساده در رنگ های خنثی به همراه کفش پاشنه بلند + شلوارجین یک ترکیب عالی خواهد شد.

هودی با لگینگ چرم: برای یک استایل مسافرتی می توانید یک سویشرت نمادین مثل آدیداس را با لگینگ چرم بپوشید و به سفرتان ادامه بدهید.

شلوارجین سفید و کفش مشکی: تضاد رنگی بین کفش مشکی و شلوار جین سفید با هودی می تواند عالی باشد.

شلوار جین تیره و کفش های راحتی: ترکیب کفش های راحتی با شلوار جین و سویشرت می تواند شما را از صبح تا شب راحت و شیک نشان بدهد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر برای خوش تیپ بودن حتما باید لباس خارجی پوشید؟ را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "5 ایده برای ست کردن هودی زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ایده برای ست کردن هودی زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید