این سدان چینی به زودی به ایران می آید، عکس

به گزارش وبلاگ سفر به کانادا، فونیکس آریزو 6 GT و آریزو 8 به عنوان سدان های مجذوب کننده و تازه به زودی به بازار عرضه می شوند. در ادامه با مشخصات Arrizo 6 GT و Arrizo 8 آشنا می شویم.

این سدان چینی به زودی به ایران می آید، عکس

شرکت مدیران خودرو به تازگی در وب سایت فروش اینترنتی خود نام دو سدان نو فونیکس آریزو 6 GT اکسلنت و آریزو 8 اکسلنت را اضافه کرده که نشان می دهد به زودی شاهد عرضه این دو سدان نو مدیران خودرو به بازار خواهیم بود. به همین علت قصد داریم در ادامه شما را با مشخصات و امکانات این دو خودرو آشنا کنیم.

فونیکس آریزو 6 GT و آریزو 8 در راه بازار

مدیران خودرو مدتی قبل مدل های اولیه دو سدان چینی مجذوب کننده آریزو 8 و آریزو 6 جی تی را برای گذراندن تست های فنی به ایران آورده و اکنون اضافه شدن نام آنها به لیست محصولات این خودروساز نشان می دهد مدیران خودرو تا سرانجام سال آنها را در قالب سبد محصولات فونیکس روانه بازار خواهد کرد.

مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 جی تی

فونیکس آریزو 6 GT به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ TGDi مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود. این خودرو به عنوان نسخه اسپرت و فول آپشن آریزو 6 پرو می تواند ظرف مدت 7.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

مشخصات فنی فونیکس آریزو 8

چری لوکس ترین سدان خود یعنی آریزو 8 را در بازارهای جهانی با دو موتور 1.5 و 2 لیتری توربوشارژ TGDi عرضه می کند؛ اما خبرها حاکی از آن است که مدیران خودرو قصد دارد فونیکس آریزو 8 را با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ TGDi به بازار ایران عرضه کند که این پیشرانه می تواند قدرتی برابر با 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ ها را بر عهده دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی دو سدان نو مدیران خودرو

فونیکس آریزو 6 جی تی و آریزو 8 به احتمال زیاد با امکانات رفاهی و ایمنی کاملی روانه بازار خواهند شد که از مهم ترین امکانات این دو خودرو نیز می توان به کروز کنترل تطبیقی، گرم کن و سردکن صندلی ها، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اتوماتیک و رانندگی اتوماتیک بین خطوط اشاره کرد. برای لیست کامل مشخصات این خودروها باید منتظر انتشار کاتالوگ رسمی آنها از سوی مدیران خودرو بمانیم.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این سدان چینی به زودی به ایران می آید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سدان چینی به زودی به ایران می آید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید